    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: "Jaśniepani" urzędzniczka urzędu skarbowego
    Date: Mon, 9 Sep 2013 17:12:57 +0200

    news:l0iqgq$v4a$1@dont-email.me...

    > Jakie pytanie taka odpowiedz.
    > Zastanów się dokładnie jakie pytanie jej zadałeś. i czy na to pytanie
    > dostales odpowiedz.

    Ale ja jej nie zadawałem żadnych pytań lecz poprosiłem o ....
    W jej obowiązku było zażadać potwierdzenia uiszczenia opłaty, skoro taka
    opłata obowiązuje.
    Tak więc skąd u Ciebie tego typu stwierdzenia?

    > Jej obowiązkiem nie jest pouczanie cie co jeszcze mozesz zrobic.
    > Mogła, ale nie musiała.

    I tu jest cały problem naszej pierd.... maszyny biurokratycznej, ze
    siedż w urzędach paniusie, które niczego nie muszą i płaci im się za
    nicniemusienie. W całym cywilizowanym świecie urzednik pomaga petentowi,
    tłumacząc i kierując go tam gdzie trzeba, a u nasz urzędnik jest tylko
    od pierdzenia w stołek i krzywego patrzenia na petentów.

    > notatek sie nie uwierzytelnia.

    Wróć jeszcze kilka postów do tyłu i jeszcze raz przeczytaj fragmant z
    Ordynacji Podatkowej, który zamieściłem, bo zaczynasz tworzyć własne
    prawa :)

    > sporne, czy ksero musi byc zrobione w jej obecnosci.

    j.w.
    Naprawdę uwierz mi, że czasami warto jest przeczytać zapisy prawne, a
    nie brnąć w swoich błędnych przekonaniach pisząc "coś mi świta, ze
    gdzieś, ktoś, ale nie pamiętam gdzie".

    > otrzymanie potwierdzenia zlozenia nie podlega opłacie.

    Dalej nie łapiesz.
    Ja poprosiłem o uwierzytelnienie, a paniusia powiedziała mi NIE.
    Zgodnie z prawem powinna zażyczyć sobie dowodu wpłaty tych 17zł i
    uwierzytelnić lub kazać mi przyjść w innym terminie po odbiór
    uwierzytelnionej kopi.

    > potwierdzenie zlozenia pcc miala ci obowiazek dac.
    > reszty nie.
    > pisze to po raz kolejny a ty dalej sie pieniaczych o jakies podisy na
    > kopiach.

    Wskaż zapis prawny, na mocy którego piszesz takie twierdzenia.
    Ja się pofatygowałem i znalazłem zapis, który "mówi" wręcz coś innego
    niż Ty.
    Zapis ten przytoczyłem i wskazałem jego wiarygodne żródło.
    Nie rozumiem dlaczego dalej brniesz w swoich przekonaniach?