eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJestem łosiem, czyli zapomniany podatek od czynności cywilnoprawnych - › Re: Jestem łosiem, czyli zapomniany podatek od czynności cywilnoprawnych -
    From: "executioner" <n...@w...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jestem łosiem, czyli zapomniany podatek od czynności cywilnoprawnych -
    Date: Thu, 27 Nov 2008 07:18:05 +0100

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0811270144261.3596@quad...

    > Za złożenie deklaracji po terminie bez czynnego żalu
    > USy faktycznie dają mandat (znam taki przypadek).

    Zapewne nie znasz wystarczających szczegółów.
    Mandat był za coś innego niż złożenie deklaracji po terminie.

    Art. 1 § 1 ustawy z dnia 10 września 1999 r. Kodeks karny skarbowy
    (Dz. U. z 2007 r. nr 111 poz. 765, nr 112 poz. 766)
    stanowi, że odpowiedzialności karnej za przestępstwo skarbowe
    lub odpowiedzialności za wykroczenie skarbowe
    podlega ten tylko, kto popełnia czyn społecznie szkodliwy,
    zabroniony pod groźbą kary przez ustawę obowiązującą w czasie jego
    popełnienia.

    Podkreślę:

    czyn społecznie szkodliwy, zabroniony pod groźbą kary

    --
    executioner