  • 11. Data: 2004-03-31 14:16:15
    Temat: Re: Jestem przerażony
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > 8% ponad inflację?
    > Gdzie tyle dają? 5% ponad inflację - może. Tyle mozna teraz dostać jak
    > trafi się na super promocję a i to gwarantowane tylko a ograniczony czas.

    Ja bym raczej liczył na co najwyżej 2-3 ponad inflację.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 12. Data: 2004-03-31 14:37:03
    Od: "kapiter" <a...@w...pl>

    > 1. Ktoś ze mną tą umowę zawierał?

    Nikt. nie było Ciebie na świecie wtedy.

    > 2. Gdzie się podziały składki moich rodziców?

    składki Twoich Rodziców zasiliły emerytury Twoich Dziadków
    w umowie stało, jak wół, że Ty masz finansować składki swoich rodziców
    ale Twoi Rodzice zrobili Ciebie prawdopodobnie tylko jednego i nie ma kto
    łożyć na ich godziwą emeryturę

    > 3. To ja mam finansować polityczne złodziejstwo?

    taaaaak. Ktoś musi. Na Ciebie wypadło

    > 4. Zabraniasz mi odkładać MOJE pieniądze na MOJĄ emeryturę?

    Nie ... nie zabraniam ale na składki Twoich rodziców to musisz placić.
    Jest wyjście ...... jeśli wszystkich emerytów zutylizujesz, to możesz
    składać tylko na siebie .... ale warunek: WSZYSTKICH!!! bez wyjątku.

    > 5. Obecny system już zbankrutował. Ponadto mamy niż demograficzny
    > i 30% bezrobocia. Ciekawe, kto będzie płacił na moją "państwową"
    emeryturę.

    Nie moja wina, że sie nie rozmnażasz ..... zacznij dziec robić ... pogadamy
    za 20- 30 lat

    a guuuuuuuu nie pogadamy .. już ilość ludzi nie sprawi, że będą wieksze
    emerytury

    możesz nie robić dzieci

    pozdrawiam
    fart

  • 13. Data: 2004-03-31 15:02:27
    Od: "|Y|S" <m...@o...MAPSpl>

    > Nie ... nie zabraniam ale na składki Twoich rodziców to musisz placić.
    a moi rodzice przepracowawszy 40 lat zmarli nie biorąc
    ŻADNEJ emerytury ani renty..
    To gdzie mam się zgłosić żeby zerwać umowę z ZUSem?

    /Y\S

  • 14. Data: 2004-03-31 15:26:57
    Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>

    Dnia 2004-03-31 17:02, Użytkownik |Y|S napisał:

    > a moi rodzice przepracowawszy 40 lat zmarli nie biorąc
    > ŻADNEJ emerytury ani renty..
    > To gdzie mam się zgłosić żeby zerwać umowę z ZUSem?

    Czy sprzedając samochód którego nie stuknąłeś przez cały okres jego
    posiadania, to czy domagasz się od ubezpieczyciela zwrotu składek?

    Tomek

  • 15. Data: 2004-03-31 15:56:50
    Od: "|Y|S" <m...@o...MAPSpl>

    > Czy sprzedając samochód którego nie stuknąłeś przez cały okres jego
    > posiadania, to czy domagasz się od ubezpieczyciela zwrotu składek?

    A gdzie ja napisałem że żądam ZWROTU?? :\

    /Y\S

  • 16. Data: 2004-03-31 17:03:51
    Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>

    Dnia 2004-03-31 17:56, Użytkownik |Y|S napisał:

    > A gdzie ja napisałem że żądam ZWROTU?? :\

    Napisałeś o niepłaceniu składek w przypadku niewykorzystania emerytury
    przez Twoich rodziców. Logicznie sytuacja jest bardzo podobna do zwrotu
    składek przy wyrejestrowywaniu niestukniętego samochodu. ZUS różni się
    tylko tym od ubezpieczenia samochodu, że składki są przesunięte w
    stosunku do świadczeń o pokolenie.

    Tomek

  • 17. Data: 2004-03-31 17:16:15
    Od: "|Y|S" <m...@o...MAPSpl>

> [...]
    > składek przy wyrejestrowywaniu niestukniętego samochodu. ZUS różni się
    > tylko tym od ubezpieczenia samochodu, że składki są przesunięte w

    No to OK. Rodzice płacili za moich dziadków a - trzymając się Twojego
    porównania-
    za czyj "samochód" ja płacę? A może cudzysłów przy słowie
    samochód jest niepotrzebny?
    Zauważ że płacąc ubezpieczenie OC zabezpieczasz się przed PRZYSZŁYMI
    EWENTUALNYMI
    wydarzeniami , a w moim przypadku masz stan faktyczny. Więc ?
    Jak długo po wyrejestrowaniu samochodu płaci się jeszcze za niego OC?

    /Y\S

  • 18. Data: 2004-03-31 17:17:09
    Od: "kapiter" <a...@w...pl>

    > Czy to jest ta sama umowa, która każe zabierać na niemiecki lub
    szwajcarski
    > "ZUS" 16%, a na polski 48%?
    > Tomek

    Tomku ...... a w Ameryce to biją Murzynów :)))))))))))))))))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 19. Data: 2004-03-31 18:47:39
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > szwajcarski
    >
    > Tomku ...... a w Ameryce to biją Murzynów :)))))))))))))))))))))

    heh, model amerykański ma swoje plusy...
    Mnie boli tylko niedoskonałość naszego systemu i jego pazerność - widzę jego
    wady, a co do samej zasady, to wcale nie jestem przeciw.

    Tomek

  • 20. Data: 2004-03-31 18:50:31
    Od: "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje>

    "kapiter" <a...@w...pl> wrote in message
    > składki Twoich Rodziców zasiliły emerytury Twoich Dziadków
    To może powiesz także, że składki moich dziadków
    zasiliły emerytury moich pradziadków? Nie - kiedyś się to złodziejstwo
    zaczęło, i trzeba je przerwać jak najszybciej. Czym później tym gorzej dla
    nas
    i dla emerytów.

    > taaaaak. Ktoś musi. Na Ciebie wypadło
    Dziękuję, ale rezygnuję.

    > Nie ... nie zabraniam ale na składki Twoich rodziców to musisz placić.
    > Jest wyjście ...... jeśli wszystkich emerytów zutylizujesz, to możesz
    Pamiętaj, że z utylizacją to twój pomysł. A może jednak lepiej by było
    przerwać ten diabelski krąg? Wierz mi - TO JEST DO zrobienia bez
    utylizacji jakiejkolwiek grupy społecznej (z wyjątkiem polityków,
    związkowców
    i innych tym podobnych pasożytów).

    > emeryturę.
    > Nie moja wina, że sie nie rozmnażasz ..... zacznij dziec robić ...
    pogadamy
    > za 20- 30 lat
    Skąd wiesz czy mam dzieci, ile i w jakim jestem wieku? A może zastanów się
    dlaczego
    się "nie rozmażam"? Może to jest SKUTEK a nie przyczyna. Pomyśl - jeżeli
    spłodzę
    te dzieci, one nie dostaną pracy to system na tym zyska czy straci?

    Adam