    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jeszcze raz oswiadczenie o formie opodatkowania
    Date: 17 Jan 2003 21:15:25 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pd208.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Osobnik posiadający mail'a b...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Brawo dla Kraków - Podgórze - jż nie trzeba pisać o formie
    > opodatkowania.

    > Natomiast po rozmowie z Krowodrza nadal nie mogę dojść
    > do siebie. Kiedy spytałem o podstawę prawną - usłyszałem - chce pan
    > się ze mną o to kłócić
    >:))
    > Pan stwierdził że jeszcze w tym roku trzeba złożyć a w następnym już
    > nie - spytałem więc gdzie w przepisach jest ta zmiana/ Odp: to nie
    > jest tylko jedno rozporządzenie, trzeba ogólniej spojrzeć na ustawe.
    > Zresztą zostałem uswiadomiony - jak nie złożę to i tak zostanę wezwany
> [...]
    Rozmawiałem z kierowniku działu dochodowego w Krowodrza i oświadczyła że to
    nie był jej pracownik (pracuje tam 40 kobiet i 1 facet za kótrego ręczy)
    ale że w jednym budynku jest pięć róznych US'ów więc mogłem rozmawiać z
    jakimś innym. Nigdy prawdy się ne dowiemy.
    Zauważyłem jednak pewną niepokojącą rzecz - mianowicie urzędnicy na
    powitanie: Dzień dobry, Jan Kowalski, z kim rozmawiam? - zamiast się
    przedstawić odpowiadają - a z kim pan chce rozmawiać.
    Czy oni mają zdolnośc przeistaczania się czy co???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim