  • 11. Data: 2014-01-30 17:39:24
    Temat: Re: Jeszcze więcej cud podatków od premiera Tuska (PO)
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 16:55:18 +0100, Maciek napisał(a):

    > Trafiłeś w sedno. Dlatego właśnie mamy taką niezwykle wysoką frekwencję
    > we wszelkich wyborach. Jeśli ludzie mają wybrać między k*wą, albo
    > złodziejem, albo między k*wą i złodziejem, a k*wą i złodziejem to wolą
    > przeczekać, albo wyjechać.

    Podstępnie i złowrogo zniknąłeś najwybitniejszego premiera od czasów Piasta
    Kołodzieja i Rzepichy. Jak już on nastanie to będziemy tyle zarabiać że
    hoho. Ja to chyba w kosmos polecę, wszak będzie mnie stać jak już obniży
    podatki. Tak jak wcześniej mieliśmy raj zanim nie nastał Tusk, a potem
    wszystko zepsuł i sprowadził kryzys.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 12. Data: 2014-01-30 20:11:31
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2014-01-30 17:21, Shrek pisze:
> [...]
    umow-zlecenia.htm

    > Krok w dobrym kierunku, tyle że za mały. Opodatkowanie (bo przecież te
    > składki to podatek) _wszystkich_ umów powinno być takie samo - bez ulg,
    > kwoty wolnej od podatków i innych komplikacji, liniowe tyle że niższe -
    > ot cała filozofia.
    >
    > Shrek.

    A mnie zastanawia kiedy rolnikom wprowadzą takie zasady jak tym co mają
    działalność gospodarcza - wtedy to dopiero się kasy znajdzie od
    zajebania w budżecie.

  • 13. Data: 2014-01-30 20:59:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello xantiros,

    > A mnie zastanawia kiedy rolnikom wprowadzą takie zasady jak tym co mają
    > działalność gospodarcza - wtedy to dopiero się kasy znajdzie od
    > zajebania w budżecie.

    A wiesz, jak poprawiłaby się sytuacja funduszu emerytalnego po objęciu
    rolników normalną składką ZUS...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2014-01-31 01:36:55
    Od: xantiros <x...@y...com>

    > A wiesz, jak poprawiłaby się sytuacja funduszu emerytalnego po objęciu
    > rolników normalną składką ZUS...

    Przecież o tym piszę :D

  • 15. Data: 2014-01-31 01:59:24
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2014-01-30 13:29, Maciek pisze:
    umow-zlecenia.htm
    > No to muszą sobie jeszcze zaplanować oskładkowanie szarej strefy, bo
    > wprawdzie nie jestem analitykiem, ale mam jakieś takie niejasne
    > podejrzenia, że szara strefa może się u nas pojawić. Piszę "pojawić", bo
    > teraz jeszcze jej nie ma :->

    ide o zaklad ze niebawem tusek klamczuszek siegnie glebiej do kieszeni
    samozatrudnionych przedsiebiorcow na dg i albo zwiekszy podstawe do 100%
    albo nawet uzna ze musza placic procentowe skladki od rzeczywistych
    dochodow a nie od przecietnego wynagrodzenia...

  • 16. Data: 2014-01-31 10:58:34
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-31 01:59, news pisze:
> [...]
    > albo nawet uzna ze musza placic procentowe skladki od rzeczywistych
    > dochodow a nie od przecietnego wynagrodzenia...
    Gdyby składki na DG były od rzeczywistych dochodów, to pewnie większość
    mikrofirm leciałaby cały czas na stracie ;-)

    Maciek

  • 17. Data: 2014-02-01 00:04:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Jan 2014, Maciek wrote:

    > No właśnie przy tej drugiej opcji przez jakiś czas jakiś dochód jest.

    Acz ku zdumieniu rządzących, wraz z upływem czasu wpływy spadają.

    > Dokąd wszyscy nie zdechną z głodu, zawsze znajdzie się paru
    > niewolników-samobójców, którzy każdy nakaz wykonają,

    Y tam zaraz "każdy", niecałe 100% przychodu (a nie niecałe
    100% podatników) chowa się pod czapką niewidką ;)
    Trochę racji trzeba Ci przyznać.
    Przypomnę, że przyroda zna przypadek faktycznego nałożenia 105% czy
    ile to tam było podatku (liczonego przyrostowo), bodaj na szwedzką pisarkę.

    > zwłaszcza że w tej
    > opcji państwo zapewne zastosowałoby jakiś solidny bat.

    Bat nie działa.
    "100%" ma to do siebie, że uniemożliwia udzielenie zwolnienia
    podatkowego dla batożników :)

    pdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2014-02-01 09:29:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-01 00:04, Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]

    A mi coś mówi, że jako liberał naczytałeś się o krzywej Laffera. Która
    ma tylko jedną wadę - jest równie wirtualna jak "wolny rynek",
    "Liberalny polityk" itp. Wiadomo jedynie co się dzieje w punktach 0 i
    100% - czyli tych co ich w praktyce nikt nie widział.

    Żeby nie było - nie uważam, że podnoszenie podatków jest ok, ale
    powoływanie się na krzywą Laffera, to jak określanie średniej ilości
    orgazmów na podstawie prawiczka i gwiazdy porno - wiadomo ten pierwszy
    nie poruchał, ta ostatnia udaje, ale co to ma wspólnego z tobą:P

    Shrek.

  • 19. Data: 2014-02-01 09:30:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

  • 20. Data: 2014-02-02 21:42:58
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-02-01 09:30, Shrek pisze:
> [...]
    > "Liberalny polityk" itp. Wiadomo jedynie co się dzieje w punktach 0 i
    > 100% - czyli tych co ich w praktyce nikt nie widział.

    Zgadza się nikt nie wie gdzie jest optimum. Ale mamy już własne
    spostrzeżenia. Kilka (kilkanaście?) lat temu, nie pamiętam już jaki to
    był rząd, ale gdy obniżono akcyzę na papierosy wpływy do budżetu
    wzrosły, a spadł przemyt ze wschodu. Obniżono akcyzę na alkohol -
    produkcja na Słowacji drastycznie spadła tak drastycznie, że mieli
    problem z dopięciem budżetu. Warto by z tych doświadczeń skorzystać.

    (A skąd wiesz że liberał?)