    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Date: Tue, 21 Jul 2009 10:35:41 +0200
    <s...@p...org> <h34rao$a5t$1@news.onet.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <u...@4...net>
    <s...@t...ceti.pl> <h387ul$1ul$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h3c9bm$jmb$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h3gf1b$voj$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h41fgv$15f$1@news.interia.pl>
    <h41hhp$n5$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h41jja$fkl$1@news.interia.pl>
    <h41n5k$1m4$1@atlantis.news.neostrada.pl> <h429d7$i3e$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 01:56
    (autor Jacek Osiecki
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@t...ceti.pl>):

    > Chyba że wyrobisz odpowiedni obrót.

    no na mBankowej WPVisie raczej nie. Nie znalazłem.

    > Ale czego pilnować? Normalnie używając karty wyrobisz obrót który zwalnia
    > Cię z opłat.

    No o ile dużo i namiętnie korzystasz z karty. Dla mnie to męczące. Potem
    pamiętać o spłacie... Debetówki używam płynnie i bez myślenia.

    To tak jak w tej reklamie: ,,Jakbym chciał stać w długich kolejkach w banku,
    to bym se założył konto w Lukasie''. A jakbym chciał myśleć o kartach, to
    bym został dilerem kart.

    > Po dziwnych sklepach chadzasz :)

    Normalne, osiedlowe. Niby w niektórych można płacić kartą, ale zamieszanie
    wtedy jest i paragonu nie dadzą wtedy... Ale za to mają dobre mięsko i
    dobre warzywka. A tam gdzie mają dobre pieczywko, to w ogóle kart nie
    przyjmują.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)