    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KOCHANE PAŃSTWO NAPĘDZA KASĘ BANKOM
    Date: Tue, 21 Jul 2009 15:09:53 +0200
    <s...@p...org> <h34rao$a5t$1@news.onet.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <u...@4...net>
    <s...@t...ceti.pl> <h387ul$1ul$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h3c9bm$jmb$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h3gf1b$voj$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h41fgv$15f$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h429te$imm$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h43u7u$t0o$1@news.interia.pl>
    <s...@t...ceti.pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 14:34
    (autor Jacek Osiecki
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@t...ceti.pl>):

    > Zrób sobie w piątek przelew ustawiony na poniedziałek - zgadnij gdzie
    > będzie widoczny? :)

    No w poniedziałek. No na liście operacji zaplanowanych. Chyba normalka.

    > W mBanku dopiero od niedawna można sobie w ogóle wydrukować zestawienie
    > transakcji - wcześniej było to niemożliwe...

    No od kilku lat jest, aczkolwiek fakt, nie było kiedyś.

    > Wyrosłem z walki ze światem i używania totalnie niestandardowych rozwiązań
    > w imię ideałów.

    Ja też. Ale akurat Konq rządzi. :D

    > Używam tego co szybkie, wygodne i bezpieczne ;)

    O! to to to... Dlatego cierpię korzystając za Firefoksa. Konq świetnie się z
    KDE integruje i działa milion razy wygodniej.

    > Jak ktoś dostaje palpitacji na widok jakiejkolwiek reklamy - to może mu
    > się faktycznie opera nie spodobać.

    Palpitacji jak palpitacji. Po prostu nie cierpię reklam, bo migają, hałasują
    a do tego zajmują miejsce. Czasami jak siadam do cudzego kompa to się
    dziwię o co kuźwa chodzi, jak oni mogą www przeglądać. Same migające
    badziewia, a tekst między nimi gdzieś zagubiony. No ale ja starej daty
    jestem i dla mnie najsensowniejszy wygląd to ma Wikipedia. Prosta,
    przejrzysta i sama treść. Swoją stronę też w oparciu o MediaWiki prowadzę.

    > OK. A teraz zamieniamy 10k na 3k. I nie mówimy o jednej transakcji na 3k,
    > tylko np. o awaryjnym zakupie biletu lotniczego i wypożyczeniu samochodu
    > :)

    Widać jesteśmy z innych światów. 3kzł to ja zarabiam, a nie wydaję, bo nagle
    mi się zechce lecieć gdzieś.

    czyli?

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)