  • 1. Data: 2007-01-08 21:07:17
    Temat: KP lub "faktura" bez VAT
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Jestem płatnikiem VAT i wystawiam przede wszystkim Faktury VAT dla firm i
    instytucji. Czasami jednak zdarzają się prywatne osoby, którym nie potrzebne
    są faktury VAT. Księgowa powiedziała mi, że nie muszę wystawiać zawsze
    Faktur VAT, ale nie mogę też wystawić zwykłego rachunku/ Co mam w takim
    razie wystawiać? KP? Paragon?

  • 2. Data: 2007-01-08 21:16:42
    Temat: Re: KP lub "faktura" bez VAT
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 08-01-2007 o 22:07:17 bbl <b...@y...com> napisał(a):

    > Jestem p?atnikiem VAT i wystawiam przede wszystkim Faktury VAT dla firm i
    > instytucji. Czasami jednak zdarzaj? si? prywatne osoby, którym nie
    > potrzebne
    > s? faktury VAT. Ksi?gowa powiedzia?a mi, ?e nie musz? wystawiaae zawsze
    > Faktur VAT, ale nie mog? te? wystawiae zwyk?ego rachunku/ Co mam w takim
    > razie wystawiaae? KP? Paragon?

    Zostaje sprzedaż bezrachunkowa albo kasa fiskalna

  • 3. Data: 2007-01-08 22:12:11
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zostaje sprzedaż bezrachunkowa

    co to znaczy?

    > albo kasa fiskalna

    i co na tej kasie paragony bede drukowal?

  • 4. Data: 2007-01-08 22:35:59
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 08-01-2007 o 23:12:11 bbl <b...@y...com> napisał(a):

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > co to znaczy?

    Zobacz w rozporzadzenie do KPiR - hasło Ewidencja Sprzedaży.
    Skoro jesteś płatnikiem VAT to możesz zdaje się użyć też ewidencji do vatu,
    poczytaj to rozporzadzenie

    > i co na tej kasie paragony bede drukowal?

    Zależnie co sprzedajesz może już musisz mieć kase tylko o tym nie wiesz :)