    From: g...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KPIR ksiegowanie faktur zagranicz.
    Date: Tue, 22 Apr 2008 12:39:16 -0700 (PDT)

    On 22 Kwi, 21:19, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > Wygodniej jest rozliczyć po kursie z SAD, ale w przepisach
    > stoi czarno na białym wg średniego NBP

    > Zgodnie z art 24.c - zakładam, że pdof

    > A gdyby cena dolara rosła, to byłoby to korzystne dla Ciebie >:) dokladnie ale to
    byloby bez sensu
    > i chciałbyś wybrać taki sposób rozliczania?
    > A myślisz, ze po są te różnice kursowe?

    Dlatego wlasnie sie zastanawialem nad tym,skad oni wzieli ze po kursie
    SAD,ale tak czy tak trzeba zrobic roznice kursowe wiec wyjdzie po
    cenie z dnia zaplaty prawda?
    Tym bardziej ze na SADzie jest kilka faktur z roznymi dniami zaplaty
    Osoba o ktorej mowie pracuje w biurze rachunkowym,i nie bardzo wiem
    jak jej udowodnic moje racje, jak ona stwierdzila "w ustawie jest
    zapisane ze po kursie SAD"

    seba