  • 1. Data: 2005-06-21 12:15:08
    Temat: KRS - jakie załączniki
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów
    Składam wniosek KRS-Z30 do Sądu i załączam do niego:
    - bilans
    - rachunek zysków i strat
    - informaję dodatkową
    - protokół ZW zatwierdzającego sprawozdanie (z listą obecnosci)
    - uchwałę zatwierdzającą sprawozdanie
    - uchwałę o podziale zysku
    A jeśli były uchwały - absolutorium i powołanie dla zarządy i RN to cyz też
    je mam załączyć?
    Z góry dzięki
    Po prostu są pierwszy raz
    MB

  • 2. Data: 2005-06-21 12:28:58
    Temat: Re: KRS - jakie załączniki
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Magdalena B" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - uchwałę zatwierdzającą sprawozdanie
    > - uchwałę o podziale zysku
    > A jeśli były uchwały - absolutorium i powołanie dla zarządy i RN to cyz

    Po pierwsze i najważniejsze:

    WYPEŁNIASZ RÓWNIEŻ KRS-ZN !!!
    i dodatkowo musisz dołączyć
    SPRAWOZDANIE ZADZĄDU Z DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI !!!

    > A jeśli były uchwały - absolutorium i powołanie dla zarządy i RN to cyz
    też
    > je mam załączyć?
    To jest już inna sprawa - rozumiem iż jest to zmiana zarządu: wtedy
    KRS-Z3 oraz KRS-ZK

    oczywiście nie ma sensu placic 250+30
    oraz dodatkowo 400+250

    wiec wszystko mozna złożyc:
    KRS-Z3 jako wniosek o zmianę i dołączyć:
    ZK, ZN oraz pozostałe... - wtedy opłaty wyniosą 400+250

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 3. Data: 2005-06-21 12:36:02
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Dziękuję

    A jeżeli zarząd pozostał bez zmian?
    Chodzi tylko o to że w umowie spółki nie mamy wpisu na jak długo jest
    powoływany Zarząd więc zgodnie z KSH musimy co pełny rok przedłużać
    kadencje.

    Poza tym nie ma innych zmian poza obowiązkiem ogłoszenia sprawozdania

    ___________________
    Pozdrawiam
    MB

  • 4. Data: 2005-06-21 12:54:06
    Od: "wiech" <wie#NOS_PAM#siek@su#NOS_PAM#pra.com.pl>

    Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > WYPEŁNIASZ RÓWNIEŻ KRS-ZN !!!
    > i dodatkowo musisz dołączyć
    > SPRAWOZDANIE ZADZĄDU Z DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI !!!

    a to cos nowego, mozna wiedziec na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    Ja jakos zadnego sprawozdania zarzadu nie skladalem...

  • 5. Data: 2005-06-21 12:57:24
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiech" <wie#NOS_PAM#siek@su#NOS_PAM#pra.com.pl> napisał w
    wiadomości news:d992pk$6u7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a to cos nowego, mozna wiedziec na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    > Ja jakos zadnego sprawozdania zarzadu nie skladalem...

    Rzeczywiście trzeba skąłdać!!!

    Art. 69. Ustawy o rachunkowości:
    Złożenie sprawozdania do KRS
    1. Kierownik jednostki składa we właściwym rejestrze sądowym roczne
    sprawozdanie finansowe, opinię biegłego rewidenta, jeżeli podlegało ono
    badaniu, z zastrzeżeniem ust. 1a, odpis uchwały bądź postanowienia organu
    zatwierdzającego o zatwierdzeniu rocznego sprawozdania finansowego i
    podziale zysku lub pokryciu straty, a w przypadku jednostek, o których mowa
    w art. 49 ust. 1 - także sprawozdanie z działalności - w ciągu 15 dni od
    dnia zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego

    Art. 49. Sprawozdanie z działalności jednostki

    1. W przypadku spółek kapitałowych, spółek komandytowo-akcyjnych, towarzystw
    ubezpieczeń wzajemnych, spółdzielni, przedsiębiorstw państwowych, kierownik
    jednostki sporządza, wraz z rocznym sprawozdaniem finansowym, sprawozdanie z
    działalności jednostki.

  • 6. Data: 2005-06-21 12:59:31
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

> [...]
    >
    > a to cos nowego, mozna wiedziec na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    > Ja jakos zadnego sprawozdania zarzadu nie skladalem...

    a na podstawie art. 69.1 Ustawy o rachunkowości.
    :-)
    o ile oczywiście jest to spółka kapitałowa (+ inne).

    a skoro Magdalena B. pisze o zarządzie i RN, to raczej jednak będzie spółka
    kapitałowa.

    Pozdrawiam
    Łukasz Kaliński