    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KSEF - jakies plusy?
    Date: Fri, 26 Jan 2024 06:58:33 +0100

    W dniu 2024-01-25 o 22:51, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Korzystam z emikrofirmy na stronie ministerstwa...
    > wiec nie widze problemu zeby oni zaciagneli sobie własne dane do
    > własnego programu.
    > Ale szczerze powiedziawszy nie widze rowniez problemów o których
    > piszesz w przypadku innych programów - przeciez to musi być opisane
    > standardami - inaczej nie miałoby to zadnego sensu.
    > A do wpisania faktury w koszty nie potrzeba przeciez wielu danych...

    Zakładam, że z zaciągnięciem nie będzie problemu, ale pozostanie
    dekretowanie,
    bo nie sądzę, żeby system księgowy sam sobie poradził z ustalaniem czy
    to faktura za paliwo czy parking czy naprawę z różnym procentowo
    odliczeniem VAT czy to zwykły koszt czy zakup materiału czy częściowy
    nkup. Więc wklepywać może nie trzeba będzie, ale odklikać każdą tak.