    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: KSEF - jakies plusy?
    Date: Fri, 26 Jan 2024 13:53:39 +0100

    On Thu, 25 Jan 2024 21:51:37 -0000 (UTC), Budzik wrote:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Korzystam z emikrofirmy na stronie ministerstwa...
    > wiec nie widze problemu zeby oni zaciagneli sobie własne dane do
    > własnego programu.

    Powinni potrafic ... ale drobnego klikania i tak nie unikniesz.
    Bo skąd program ma wiedziec, czy to towar handlowy na magazyn, czy w
    koszta, czy do amortyzacji, czy do niepełnego odliczenia.
    Ale zawsze to duzo mniej roboty.

    > Ale szczerze powiedziawszy nie widze rowniez problemów o których
    > piszesz w przypadku innych programów - przeciez to musi być opisane
    > standardami - inaczej nie miałoby to zadnego sensu.

    Powinno tak być, ale format dośc nowy. Tym niemniej powinni potrafic
    zaimportować - jak nie już, to wkrótce.

    Tylko, ze w dużych firmach dochodzą inne problemy:
    -przyszła faktura ... ktos powinien sprawdzic, ze zasadna.
    Że w ogole towar przyszedł, ze ilość dobra, ze cena dobra.

    -taki mały przykład - faktura z hotelu.
    A kto był w delegacji, a jak zapłacił ?

    J.