    From: "Jacek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kiedy faktury od cen brutto ?
    Date: Tue, 28 Oct 2003 22:49:28 +0100

    Użytkownik "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl> napisał

    > W takim razie jest jeden wyjątek ;)
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/0268.htm
    > ale zacznij czytać od § 37. ust.2 by przejść do ust.1 z jego punktami 1
    > i 2 .

    faktycznie jest :)

    > Bo nie musi być co wynika z wyżej wymienionego rozporządzenia który też
    > jest przepisem prawa obowiązującego.
    > Faktura od brutto to bardzo wygodny sposób przy jednoczesnej spredaży
    > kasą fiskalną gdyż do faktury przepisujesz dane z paragonu, paragon
    > doczepiasz do kopii faktury a do KPiR wpisujesz fakturę bez kwot
    > sprzedaży z uwagą o nr. paragonu fiskalnego.

    Wlasnie o to mi chodzi, gdyz wygodniej mi przepisac z paragonu.

    Tylko, czy w kazdym przypadku mozna stosowac te faktury od brutto ?
    Jesli prowadze sklep komputerowy to rowniez ?
    W § 37 jest : "W przypadku gdy podatnik jest obowiązany do stosowania cen
    urzędowych zawierających podatek...."
    Czy takie pozycje wystarcza :
    1. L.p
    2. Nazwa towaru/usługi