eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie chce odesłać faktury-korekty › Re: Klient nie chce odesłać faktury-korekty
  • Data: 2016-07-12 13:22:09
    Temat: Re: Klient nie chce odesłać faktury-korekty
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-07-11 o 18:45, Kviat pisze:
    > W dniu 2016-07-11 o 11:35, Adam pisze:
    >> Witajcie.
    >>
    >> Taka zagwozdka:
    >>
    >> Mój klient chciał kupić nabyć sprzęt w ramach leasingu przez bank.
    >> Wystawiłem fakturę na bank w pierwszych dniach czerwca.
    >> Końcem czerwca klient jednak wycofał się z zamiaru zakupu.
    >
    > Czyli wystawiłeś fakturę do nieistniejącej transakcji?
    >(...)

    Obawiam się, że nie znasz tematu, albo miałeś do czynienia z innymi
    "leasingodawcami".

    Już kilka faktur przez różne leasingi puszczałem.
    Ścieżka wygląda mniej-więcej tak:

    Ustalamy z klientem konfigurację sprzętu i cenę.
    Klient podpisuje z "leasingodawcą" umowę. Ja wystawiam fakturę, gdzie
    Nabywcą jest leasingodawca, a Odbiorcą klient.
    Później klient jeszcze czasem ustala z leasingodawcą inne szczegóły (co
    czasem trwa), a ja po wpłynięciu wpłaty od leasingodawcy realizuję
    transakcję. Czasem jest to sprzęt "z półki", i czas na jego dostarczenie
    jest względnie krótki (rzędu do kilku dni), a czasem sprzęt jest
    konfigurowany/budowany wg specyfikacji - wtedy okres oczekiwania może
    być dużo dłuższy.
    Później do leasingodawcy wędruje protokół przekazania/odbioru sprzętu
    (jeśli jest wymagany) i to tyle z mojej strony w aspekcie leasingu.



    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1