eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie odebrał towaru - co z paragonem? › Re: Klient nie odebrał towaru - co z paragonem?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Klient nie odebrał towaru - co z paragonem?
    Date: Thu, 08 Feb 2007 14:37:03 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 19
    Message-ID: <o...@u...mshome.net>
    References: <s...@s...zagle.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-18379.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1170941826 23464 87.105.169.203 (8 Feb 2007 13:37:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Feb 2007 13:37:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/9.10 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:177472
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 08-02-2007 o 12:49:57 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    napisał(a):

    > Klient nie odebrał przesyłki pobraniowej, wróciła. Co zrobić, żeby nie
    > płacić od tego podatków? Mam ten paragon, jest jeszcze z grudnia. Jak to
    > się robi w praktyce? Ujmuje się ze znakiem minus po stronie przychodów w
    > KPIR i ze znakiem minus w ewidencji sprzedaży VAT?

    A zapłacił już?


    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne
    5-10-15%
    Policz ile Ci zostaje i spytaj swojego reprezentanta do władz: GDZIE SĄ
    MOJE PIENIĄDZE??
    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1