  • 1. Data: 2004-07-06 09:41:49
    Temat: Komputer a EST
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    Witam.
    Slyszalem gdzies, ze jak kupuje komputer
    na firme, to musi byc on w EST niezaleznie jaka
    to wartosc.
    Pytanie: czy zatem nie moge po prostu zrobic
    z niego wyposazenia? (Cena kompletnego zestawu
    2200 zl brutto, nówka, fVat.)
    I druga sprawa- chce kupic apart cyfrowy, o podobnej
    wartosci. Czy moge zaliczyc go do wyposazenia?
    I oczywiscie w koszty jednorazowo bym chcial...
    Z góry dzieki za pomoc.

    PawelZ
    -----------

  • 2. Data: 2004-07-06 12:14:16
    Temat: Re: Komputer a EST
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Zle slyszales...
    Ciesze sie :)
    > Mozna...
    Super
    > Tez mozna...
    Jeszcze lepiej.
    Dzieki wielkie za pomoc.

    PawelZ
    -----------

  • 3. Data: 2004-07-06 12:50:43
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bozoo" <z...@z...eu.org> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Slyszalem gdzies, ze jak kupuje komputer
    > na firme, to musi byc on w EST niezaleznie jaka
    > to wartosc.
    Zle slyszales...

    > Pytanie: czy zatem nie moge po prostu zrobic
    > z niego wyposazenia? (Cena kompletnego zestawu
    > 2200 zl brutto, nówka, fVat.)
    Mozna...

> [...]
    > wartosci. Czy moge zaliczyc go do wyposazenia?
    > I oczywiscie w koszty jednorazowo bym chcial...

    Pozdrawiam
    LG

  • 4. Data: 2004-07-06 22:37:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jul 2004, Bozoo wrote:
    [...do Łukasza...]
    >+ > Zle slyszales...
    >+ Ciesze sie :)
    >+ > Mozna...
    >+ Super

    Być może :)
    Tak z ciekawości: co powoduje że EW jest "super" zaś EST jest "be" ?
    I co zrobisz jeśli pewnego pięknego dnia będziesz chciał do owego
    kompa dokupić element (LCD 21" :)) za kwotę ponad 3500 zł ?
    A, już wiem - wyjaśnisz nam w końcu co wtedy najlepiej zrobić :)

    Tylko żebyś nie mówił że mam coś przeciw opinii iż "można dawać
    w EW" - jak najbardziej :)
    Mnie intryguje co ci się w EST nie podoba...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-07-07 07:15:16
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Tak z ciekawości: co powoduje że EW jest "super" zaś EST jest "be" ?
    Nigdy nie miaem do czynienia z est?

    > I co zrobisz jeśli pewnego pięknego dnia będziesz chciał do owego
    > kompa dokupić element (LCD 21" :)) za kwotę ponad 3500 zł ?
    Nie wiem, pomy

    PawelZ

    ezjan.zabrze.pl...