    From: "modina" <m...@m...and.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Komputer w koszty
    Date: Mon, 9 Feb 2004 22:20:31 +0100

    > Sprzeciw :)

    A ja się nie sprzeciwiam Twemu sprzeciwowi, bo nie chcę się narażać na
    prosukcję, czy jaką inną wiwisekcję:)

    > Jeśli chce go uznać za ST to nie ma innej metody: musi ująć
    > w EST i amortyzować jednorazowo :)
    > Nie wiem czy dobrze kombinuję, ale IMHO powinien "wyjąć" z kol 10.
    > kwoty zakupów (in minus, dowód księgowy: protokół prosukcji środka
    > trwałego) i ponownie wpisać w kol. 14 :> w tym samym lub
    > nastepnym miesiącu (dowód księgowy: nr EST).
    >
    > Przyjmuję protesty i reklamacje, a takoż uwagi że ma miejsce
    > "uchybienie mniejszej wagi" jak wpisze w 1 kol. tę samą
    > kwotę in minus w 10 i in plus w 14 ! :)

    Ja patrzę na to jak prosty podatnik, który nie lubi się zaharowywać za
    bezdurno.
    Dlatego nie wiem co by Gąska na tym zyskał, prócz dodatkowej roboty?
    W jego przypadku (produkcja komputerów), to tak, jakbym miał własny las i
    martwił się o rachunek za drewno do kominka.
    Dlatego trochę podejrzewam, że Gąska nie miał na mysli niczego wyjmować, ale
    odliczyć owszem.
    Gąska - rękę na serce - i zeznawaj, jak to planowałeś?

    Pozdrawiam
    Tomek