    From: JasonKidd <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Kontrola podatkowa z US - kilka pytań
    Date: Wed, 09 Apr 2008 23:56:24 +0200

    witek pisze:

    > czyli wyciąg z konta. wszystkie transakcje na koncie.
    > oraz dane z aukcji (zawartych
    >
    > Ale chodzi im chyba o sprawdzenie na wyciągu za ile kupiłem
    >
    > oraz ilu transakcji jeszcze nie wychwycili.

    > Nie będzie ich to interesowało, ale nie uda ci się dostarczyć
    > niekompletnego wyciągu z którego będzie wynikało, że żadnej transakcji,
    > która ich interesuje nie wyciąłeś.
    > Po za tym oni kontrolują ciebie, więc może nagle się okazać, że wydatki
    > na opłaty masz wyższe niż deklarowany dochód na pit i wyjdzie z tego
    > druga sprawa.

> [...]

    Przyniosły mi taki dokument - imienne upoważnienie do przeprowadzenia
    kontroli podatkowej. Poproszono mnie o podpis i zaczął się wywiad. Jest
    tam napisane, że zakres kontroli to sprawdzenie powstania obowiązku w
    podatku od towarów i usług. Ponadto sporządziły protokół, w którym m.
    in. zobowiązałem się do dostarczenia im wszelkich dokumentów na temat
    dokonanej działalności. Ogólnie były miłe i dobrze się rozmawiało. Czyli
    zaniosę pełny wyciąg, ewidencję sprzedaży, jaką prowadziłem. I co dalej?
    Na co muszę się przygotować? Jakie kary, konsekwencje?