  • Data: 2010-01-22 10:08:46
    Temat: Re: Korekta zeznania rocznego
    Od: Rafał K. <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Sty, 10:51, Ryszard G <w...@s...pl> wrote:

    > A podatek dalej będzie 0 zł.
    > Więc po co ta korekta?

    Po to, żeby odliczyć Internet od dochodu :)

    "Podatnicy, którzy popełnią błąd w zeznaniu podatkowym lub np. odnajdą
    dokumenty potwierdzające prawo do ulg podatkowych, z których w
    pierwotnej deklaracji nie skorzystali mogą to zrobić w korekcie
    deklaracji podatkowej. Istotnym jest także, aby do skorygowanej
    deklaracji za każdym razem dołączyć pismo uzasadniające przyczyny
    korekty."
    Źródło: http://tinyurl.com/ycamc4y

    Powiedzmy, że ktoś odnalazł faktury za Internet. Ja błędnie
    interpretowałem przepisy.
    W takich sytuacjach właśnie składa się korektę zeznania rocznego.
    Przynajmniej ja to tak rozumiem.