  • 1. Data: 2003-06-04 12:45:11
    Temat: Korepetycje a ryczalt
    Od: "Cyprian Korneliusz Peter" <k...@N...gazeta.pl>

    Czy mozna udzielac korepetycji na ryczalt czy trzeba zakladac KPiR?
    Jak to zarejestrowac?
    CKP

  • 2. Data: 2003-06-05 09:40:16
    Temat: Re: Korepetycje a ryczalt
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    Użytkownik "Cyprian Korneliusz Peter" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bbkpkn$ol8$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy mozna udzielac korepetycji na ryczalt czy trzeba zakladac KPiR?

    Nie trzeba. Korepetycje sa opodatkowane ryczaltowo - w zaleznosci od ilosci
    godzin tygodniowo placi sie okreslona stawke.

    > Jak to zarejestrowac?

    Tego nie wiem - trzeba zadzwonic do US

  • 3. Data: 2003-06-05 10:06:22
    Od: "Cyprian Korneliusz Peter" <k...@N...gazeta.pl>

    j23 <w...@s...com.pl> napisał(a):

    > Nie trzeba. Korepetycje sa opodatkowane ryczaltowo - w zaleznosci od ilosci
    > godzin tygodniowo placi sie okreslona stawke.

    > Tego nie wiem - trzeba zadzwonic do US

    A ile wynosi ten ryczalt? Jaki procent od przychodu? Czy moje rachunki moze
    wtedy ktos sobie odliczac od dochodu (na cele udukacyjne...)
    Korneliusz