    From: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Koszt naprawy powypadkowej samochodu w EŚT
    Date: Tue, 22 Apr 2003 22:24:54 +0200

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1657-1051042390@ursus93.spray.net.pl...
    > Witam,
    >
    > Jesli samochod NIE MA ubezpieczenia AC to koszt
    > remontow powypadkowych ponosi sie z wlasnej kieszeni
    > i nie mozna wliczyc ich w koszty DG. To jest jasne.
    >
    > Nie rozumiem natomiast jak to jest dokladnie, gdy
    > samochod JEST ubezpieczony AC.
    >
    > Przede wszystkim - czy jest przymus wykorzystania polisy AC,
    > nawet do pokrycia kosztow drobnej naprawy???
    > Mam nadzieje, ze takiego przymusu nie ma, bo planuje wlasnie
    > normalnie wpliczyc w koszty fakture za taką drobna naprawe (200 zł).
    > Zaplacilem z wlasnej kieszeni, ubezpieczyciela nie powiadamialem.
> [...]
    Latet ale ty drążysz ten temat z wypadkiem samochodowym i ubezpeieczniem
    AC.Ja uważam że nie ma przymusu wykorzystania AC .
    Jeśli oddasz fakturę ubezpieczycielowi to nie odliczysz vat brak faktury nie
    ma odliczenia.
    Czy i jak udowodnić że odzszkodowania nie otrzymałam no to mam problem nie
    wiem.
    Wiola