  • Data: 2011-03-01 10:37:42
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-01 11:31, Mario pisze:

    > No trochę bym polemizował. Świadczenia są limitowane wiec je dostaniesz
    > jedynie gdy masz szczęście, cierpliwość lub rodzinę/znajomego
    > pracującego w szpitalu

    Smucą mnie takie argumenty od młodych zdrowych, jaka to państwowa służba
    zdrowia jest niezbędna do życia i jak to bez niej byśmy umierali pod
    płotem. A jak przyjdzie co do czego, to okazuje się, że albo płacisz
    prywatnie, albo umierasz. Oczywiście nie zawsze, ale sam w bliższej lub
    dalszej rodzinie słyszałem o 3 takich przypadkach, więc z pewnością
    rzadkim zjawiskiem to nie jest.

    --
    Liwiusz