  • Data: 2002-01-11 17:29:24
    Temat: Re: Kreseczki w NIP-ie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Jan 2002, Budzik wrote:

    >+ Osobnik posiadający mail'a b...@u...agh.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    >+
    >+ > Przypomnijcie mi prosze,
    >+ > skad wiadomo, ze NIP to 10 cyfr, a kreseczki sa po to, zeby bylo ladniej
    >+ > (chyba ktos o tym kiedys pisal, ale ne mam adresu archiwum).
    [...]
    >+ Wiadomo stąd że można policzyć ilośc cyfr :))))

    Mam watpliwosci.
    O ile wiem USy (przynajmniej jakis czas temu) potrafily sie
    przyczepic o forme zapisu (przypomne ze "kreski" drzewiej
    byly - dla spolek handlowych - w innym miejscu).
    A i dzis SH maja gdzie indziej niz OF...
    Moze jednak *czasami* kreski sa wymagane ??
    (nie "dlatego ze program tak chce" :] ale "ze prawo
    wymaga" ?)

    Pozdrowienia, Gotfryd