  • 21. Data: 2006-02-08 07:45:11
    Temat: Re: Ksiegowosc przez www
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    jacenty (R) wrote:

    > Jesli się nie mylę to chodzi o TEN program
    > http://www.lefthand.com.pl/pl/subsites/mala_ksiegowo
    sc

    Nie ten.
    Chodzi o Małą Księgowośc Rzepy

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 22. Data: 2006-02-08 08:37:02
    Od: "WaldiM" <w...@a...pl>

    Użytkownik "Czynnik" <c...@W...op.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek Cywiński" napisał w wiadomości

    > A biura
    > czesto maja dosc staly cennik i tak samo traktuja osobe ktora wystawia
    jedna
    > fakture na mc i 50 faktu na mc. Dlatego pomyslalem ze przy tak malej
    liczbie
    > faktur i odliczen moze warto by bylo to samemu poprowadzic. Dlatego bylem
    > cikaw czy ktos prowadzi taka forme rozliczen.

    niektóre biura maja zróżnicowany cennik w zależności od ilości dokumentów
    np.
    1-5 => 200PLN
    6-20 => 250PLN
    20-50 => 350PLN itd...

    Waldim
    www.antykoncepcja.pl

  • 23. Data: 2006-02-08 09:11:55
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    To jest *ten* program: http://www.jaslan.pl/mk/

    Proponuję kontakt z autorem: b...@j...pl

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~

  • 24. Data: 2006-02-10 17:17:54
    Od: "Andżelika Tokarska" <a...@c...pl>

    korzystam z MK i KiPR - jak na moje potrzeby program jest rewela!!!!

    Opcje są dwie :
    1. kontakt z firmą - b...@j...pl
    2. program rozpowszechnia na licencji Rzeczpospolita :
    Presspublica Sp. z o.o.
    0 22 621 48 69
    02-015 Warszawa, pl. Starynkiewicza 7/9
    pow.m. st. Warszawa, woj.mazowieckie