  • 11. Data: 2006-02-07 07:17:29
    Temat: Re: Ksiegowosc przez www
    Od: "Monti" <m...@p...onet.pl>

    Ja korzystam z serwisu www.biurowdomu.pl, jest super. Ograniczasz sie
    jedynie do wprowadzania dokumentow do systemu, a reszta dzieje sie
    automatycznie, lacznie z deklaracjami VAT7 i PIT5/5L. Tylko drukuje i
    zanosze do urzedu :)

  • 12. Data: 2006-02-07 08:01:56
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Monti wrote:
> [...]
    > jedynie do wprowadzania dokumentow do systemu, a reszta dzieje sie
    > automatycznie, lacznie z deklaracjami VAT7 i PIT5/5L. Tylko drukuje i

    Ja korzystam z darmowego programu Rzepy, jest super. Ograniczasz sie

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2006-02-07 08:18:12
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

  • 14. Data: 2006-02-07 08:25:10
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Na stronie RZ widze tylko uaktualnienia - skad wziac sam program?

  • 15. Data: 2006-02-07 08:31:09
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik wrote:
    > Na stronie RZ widze tylko uaktualnienia - skad wziac sam program?

    Ukraść, przepłacić na alegro, albo polować na Rzepę z płytą.

  • 16. Data: 2006-02-07 09:49:24
    Od: "Monti" <m...@p...onet.pl>

    To jaki on darmowy? :/

    wiadomości news:ds9lsn$bdd$1@news.dialog.net.pl...

  • 17. Data: 2006-02-07 09:59:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 5 Feb 2006, Czynnik wrote:

    > dzialanosc jest to tylko jedna osoba (czyli ja), faktura wystawiana raz w
    > miesiacu i z kosztow do odliczneia to tylko paliwo i tel kom. A problem jest
    > taki ze w takiej jednosobowej dzialalnosci bardzo licza sie koszty.

    Do takiej skali ci trzy-cztery arkusze w OpenOffice Calcu nie
    wystarczą ??
    Plus np. druki IPS do formularzy podatkowych, tych kilka pozycji
    przeklepiesz.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 18. Data: 2006-02-07 11:47:58
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Monti wrote:
    > To jaki on darmowy? :/

    Jak coś kosztuje kilka złotych, to jest to w _moim_ rozumieniu darmowe,
    ponieważ drożej kosztuje mój czas poświęcony na dokonanie czynności zakupu.
    Taka sytuacja jest bardzo podobna do otrzymania czegoś, co kosztuje zupełnie
    nic, ponieważ wymaga to poniesienia kosztu zmarnowanego czasu.

  • 19. Data: 2006-02-07 12:25:51
    Od: "Monti" <m...@p...onet.pl>

    Jak czas zakupu? Co ty bredzisz? Przeczytałeś to co napisałeś?

    wiadomości news:dsa1do$mnr$1@news.dialog.net.pl...

  • 20. Data: 2006-02-07 20:12:36
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > Na stronie RZ widze tylko uaktualnienia - skad wziac sam program?

    Jesli się nie mylę to chodzi o TEN program
    http://www.lefthand.com.pl/pl/subsites/mala_ksiegowo
    sc