  • 1. Data: 2003-12-20 14:56:15
    Temat: Kupno garnituru w koszty sp. z o.o.
    Od: Jacek Browarski <j...@o...pl>

    Witam,

    jestem zatrudniony w sp. z o.o.

    Chcialbym kupic sobie garnitur, ktory jest moim normalnym "strojem
    roboczym".

    Co musi byc napisane na fakturze, aby mozna bylo taki zakup "wrzucic w
    koszty", czyli abym otrzymal zwrot pieniedzy.

    Oczywiscie pracodawca sie zgadza, ale ksiegowy jest poza Polska i dla
    niego tego typu problemy sa niezrozumiale.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2003-12-21 20:59:13
    Temat: Re: Kupno garnituru w koszty sp. z o.o.
    Od: "Wronhouse" <w...@p...onet.pl>

    Jesli chcesz pznac moje doswiadczenia z kontrola US, to taki zakup wyrzucili
    z kosztów.
    Smutny Pan z US poinformowal mnie na koncu ze gdybym wyhaftowal na garnitrze
    nazwe firmy to by sie nie doczepil.

    Pawel
    Uzytkownik "Jacek Browarski" <j...@o...pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2003-12-21 21:26:56
    Od: buźka<p...@p...fm>

> [...]
    wyrzucili
    > z kosztów.
    > Smutny Pan z US poinformowal mnie na koncu ze gdybym

    niestety to prawda:(
    Pozdrowienia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-12-22 02:42:37
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Wronhouse napisał:

> [...]
    > z kosztów.
    > Smutny Pan z US poinformowal mnie na koncu ze gdybym wyhaftowal na garnitrze

    A można od wewnątrz? Np. na plecach?

    pzdr

    Tomek

    P.S. :-)

  • 5. Data: 2003-12-22 08:13:35
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A można od wewnątrz? Np. na plecach?

    Jeżeli nosisz marynarkę wywróconą na lewą stronę to jak najbardziej.