  • 1. Data: 2011-09-16 14:57:17
    Temat: Re: Kupno starego wozu bez dowodu rej ?
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    masti w <news:j4uufd$kj7$6@inews.gazeta.pl>:

    > Dnia pięknego Thu, 15 Sep 2011 18:50:20 +0200 osobnik zwany 'Tom N'
    > wystukał:

    > sa zacytowałeś art.9. Nie ma deklaracji jak nie ma podatku. Oraz to już
    > inny artykuł i inny przypadek.

    Spróbuj nie dostarczyć do US pita rocznego -- bo Ci z liczenia
    przychody-koszty wyjdzie 0 podatku, albo spróbuj nie złożyć deklaracji do
    Marszałka (tzw emisyjnej)

    I za jednym zamachem odpowiem Jarkowi:

    <quote>
    IMHO mylisz się. Skoro zwalnia się od podatku, to kto jest
    podatnikiem?
    </quote>

    Znajdź różnice pomiędzy zwolnieniem od niepodlegania.

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo.podatki
    FUT: pl.soc.prawo.podatki
    --
    Tomasz Nycz

  • 2. Data: 2011-09-16 21:09:58
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 16 Sep 2011 16:57:17 +0200, 'Tom N'
    <n...@1...dyndns.org.invalid> wrote:

> [...]
    >podatnikiem?
    ></quote>
    >
    >Znajdź różnice pomiędzy zwolnieniem od niepodlegania.

    Istotnie, ale...

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=137&
    id=152813

    "Deklarację PCC-3 składają podatnicy zobowiązani jednocześnie do
    zapłaty podatku /.../"
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski