  • 1. Data: 2011-09-19 08:24:23
    Temat: vivaro 6 osob
    Od: MalyMJ <m...@t...pl>

    Witam
    Podpowiedzcie proszę jak to jest...

    Upatrzyłem sobie Vivaro u "sprowadzacza". Auto 6-osobowe, dubel kabina,
    auto sprowadzone aktualnie bez blach

    zakup bylby na firme moja - pytam wiec Pana jak jest z homologacją na
    ciezarowe - a on twierdzi ze wystarczy jechac na stacje diag zrobic
    badanie za 50zeta i oni wystawia swistek vat2 - tylko dlaczego vat2
    skoro w berlingo mam vat1 ? ktos się orientuje?

    no i podobno ta kanape tylna na czas przegladu trzeba przesunac o pare
    centymetrow bo nie spelnia normy

    ktos przerabial moze taki temat ?

    pozdrawiam
    Michał