    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: L4 a wypłata kasy z US - dodatkowe dokumenty Z-...
    Date: Thu, 12 Jul 2012 14:57:14 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail n...@O...poczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Informacji z z-10 nie ma na komputerach w zusie.

    ok, piszesz, że nie ma, a za chwilę piszesz, że są.

    > Tutaj oświadczasz
    > m.in, że nie prowadzisz działalności gospodarczej (to mogą sprawdzić
    > ewentualnie) -

    EWENTUALNIE?!?!

    > że nie jesteś rolnikiem (tego nie sprawdzą, bo to KRUS),

    dobry powód aby połączyć ZUS i KRUS?

    > że nie zarejestrowałeś się w urzędzie pracy (też nie ta instytucja -
    > chociaż po 7 dniach od zarejestrowania w UP, UP powinien zglosić do
    > ubezpieczenia zdrowotnego)

    czyli właściwie mają w komputerach...

    > że nie masz prawa do renty/emerytury (to
    > mogą sprawdzić) itp.

    moje oświadczenie na z-10 bedzie ważniejsze od tego co mająw komputerach.
    Kto ma wiedziec lepieju niz zus, czy mam prawo do renty/emerytury?

    > Pamiętaj, że niektóre dane do zusu spływają później (np. po 7 dniach,
    > plus wtorek na przetworzenie).

    ? Mnie nie interesuje kiedy oni cokolwiek przetwarzaja.
    Skoro potrzebuja 7 dni, to w pismie mogliby napisac, ze brak złozenia z-10
    skutkuje wydłużeniem czasu wypllacenia a nie decyzją odmowną, prawda?

    > Dodatkowo, pewnie nie mają programu,
    > który im wyrzuca, czy można wypłacić zasiłek chorobowy, czy nie.
    > Pewnie mają też problem z dostępem do bazy - podejrzewam, że nie mogą
    > sprawdzać sobie kogokolwiek - nie mają dostępu do całości bazy
    > danych(bo wtedy każdy urzędnik z wydziału zasiłku miałby dostęp do
    > twoich danym - mimo iż w życiu na zwolnieniu lek. nie byleś.)

    przeprasza, ale czy ty jesteś urzędnikiem?
    Bo w takim tonie się wypowiadasz.
    Jeżeli mająproblem z:
    - brakiem programu
    - nieumiejtnym przyznawaniem dostep do danych
    - brakiem kontroli
    to ja jestem wolny i chetnie wezmę stanowisko managerskie w ZUS i załatwie
    to w kilka miesięcy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,