  • Data: 2004-02-25 05:51:47
    Temat: Re: LINUX a Prawa Polskie - rozwazania "lobbysty"
    Od: m...@t...pl.nojunk (Witek Mozga) szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze powiedz jakim sposobem chcesz wprowadzać ową
    >"technologię": JEŚLI nie głosowanie :>, to CO ? Rewolucja ?

    Ja sadze, ze predzej czy pozniej, jesli internet bedzie coraz
    popularniejszy, to takie rozwiazanie niejako samo sie pojawi.
    Oczywiscie to nie kwestia roku czy dwoch, ale byc moze nawet kilku
    pokolen. Po prostu ludzie zaczna coraz wiecej rzeczy robic przez
    internet i w koncu powoli bedzie mozna przez internet zalatwic sprawe
    w urzedzie, rozliczyc PIT, wybrac radnego, w koncu posla, a w koncu
    samo przez sie stanie sie jasne, ze sejm nie jest potrzebny, bo kazdy
    moze brac poprzez internet czynny udzial w zyciu politycznym. My juz
    tego nie doczekamy, moze nasze dzieci.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/