    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Legalna piramida finansowa
    Date: Sun, 08 Feb 2009 09:20:06 +0100

    Bad Behaviour pisze:

    > Raz głosowałem na UPR a raz na Eliasza Ilasza (chyba jakoś tak się
    > nazywał). Serio, bo mam dosyć tych opasłych mord, od lat tych samych,
    > które nas okradają.

    Liwiusz Ilasz :)

    > Ale poważnie pytam, gdzie mogę zaskarżyć ZUS za stosowanie zakazanego
    > mechanizmu finansowego? Może jakaś instytucja międzynarodowa?

    Poważnie to nigdzie. Nie wierzysz chyba, że jakiś polski sąd wywróci
    ten system do góry nogami? Instytucje europejskie też nie pomogą, tam
    przecież jest podobnie.

    Niestety pozostaje nam tylko czekać, aż ten system zbankrutuje i
    budżetowi zabraknie pieniędzy na dotacje. To już naprawdę niedługo. Żal
    mi tylko dzisiejszych 20-latków, 30-latków, czy nawet 40-latków, którzy
    wierzą, że dostaną emeryturę z ZUS (a najbardziej mi żal ludzi, którzy
    specjalnie zabiegają o legalną pracę, ponieważ "będzie im się liczyć do
    emerytury" - nie dość, że zazwyczaj zarobią mniej na rękę, to jeszcze na
    starość dostaną w dupę). Nie od dziś jest znane powiedzenie: dlaczegoś
    biedny? Boś głupi...

    --
    Liwiusz