  • 31. Data: 2008-01-29 20:03:57
    Temat: Re: Lewe faktury
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 29-01-2008 o 20:38:30 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > W Poznaniu - przez internet.

    O - jeszcze lepiej, a powinien być to standard..

    pozdr,
    tommyz

  • 32. Data: 2008-01-29 20:29:10
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Co innego gość który mówi otwartym textem że nie ma firmy
    > i zrobi bez fakturki za pół ceny, a co innego oszust który udaje że działa
    > legalnie,
    > wystawia ładniutkie fakturki i naraża innych.
    > Co oczywiście nie zmienia faktu że ponoszenie konsekwencji za cudze
    > oszukaństwa jest ..... wiadomo czym.
    >
    > pozdr,
    > tommyz

    Tak na marginesie ; moja firma mieści się na osiedlu domków jednorodzinnych.
    Jak wiadomo domy takie podlegają raz w roku przegladowi kominiarskiemu.
    Przez 6 lat - przychodził do mnie i 100 innych domów kominiarz - robił solidne
    przeglądy - nie przymykał oka i sprawdzał wykonanie zaleceń wynikajacych z
    protokołów , wystawiał faktury. Był mistrzem kominiarskim.Po 6-ciu latach moje
    biuro nawiedził prokurator i zażądał oryginałów faktur kominiarza ,zrobił
    odpisy zabrał je za pokwitowaniem i zdradził przyczynę ; jak się okazało
    kominiarz nie płacił podatku dochodowego ani VAT-u - a jednoczesnie
    skrupulatnie prowadził notatki w zeszytach o tym gdzie kiedy i u kogo oraz za
    ile i kiedy następny termin wizyty - przechowywał także kopie faktur - nawet za
    te lata co już nie musiał , które wystawiał.
    Wpadł przez nieznajomość języków obcych - usiłował wejść do budynku konsula, a
    bodaj Turkmenistanu ale za cholerę nie potrafił mu wyjasnić po co ; mimo pytań
    po angielsku , po francusku ,po niemiecku. Ponieważ budynku stale pilnuje
    policja - został wylegitymowany i poproszony o pokazanie uprawnień - a te były
    wystawione na zupełnie inne nazwisko niż dowód osobisty a do tego
    nieaktualne.Własne uprawnienia co prawda posiadał , ale posługiwał się
    wystawionymi na zmarłego kolegę.Przesympatyczny facet , profesjonalnie
    wyposażony , pracowity - a jednak oszust.Prorok stwierdził ,że VAT i pit -
    zostanie mu naliczony , protokoły na podstawie których dokonano innych
    czynności administracyjnych ,jako sporządzone przez osobe uprawnioną - nie będą
    kwestionowane a jedynie sprostowane.W zakresie VAT - powiedział ,że cyt. " jak
    się Panu chce ... niech Pan koryguje ale nie sądzę żeby 7 zł rocznie powodowało
    jakieś sankcje.Kontrola z US - nie zwróciła uwagi na te faktury (dwa lata) a po
    podpisaniu protokołu - uświadomiona przeze mnie w tym zakresie i poinformowana
    o okolicznościach - stwierdziła ,że nic nie wie , nie słyszała , nie widziała,
    jest zarobiona i kończy bo 14,30 już jest.
    Jaki z tego wszystkiego wniosek ; języków się nie umi - to się trzeba naumić
    albo konsulów łomijać.

    Pzdr- Kriss

    Ps. a`propos i parexcelans - to jak będzie kominiarz po angielsku ?

  • 33. Data: 2008-01-29 22:06:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Jan 2008, Kriss wrote:

    > Ps. a`propos i parexcelans - to jak będzie kominiarz po angielsku ?

    http://www.ling.pl/index.jsp
    5 trafień zgodnych: "sweep, chimney sweep"

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2008-01-30 08:08:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 29 Jan 2008 05:18:13 -0800 (PST), Arsen99 napisał(a):

    > Nawiązując do tej wypowiedzi zacytuje gazetę podatkową z 21 stycznia
    > tego roku :
    > "Podatnik VAT nie powinien odpowiadać za brak rejestracji kontrahenta
    >
    > Jeżeli sprzedaż wystąpiła, a jedynie podmiot jej dokonujący nie
    > dopełnił stosownych wymagań rejestracyjnych, i doszło do wykonania
    > usługi oraz wystawienia faktury VAT, to trudno uznać, iż w takim
    > przypadku nabywca powinien ponosić negatywne skutki takiego działania
    > sprzedawcy.

    [ciach]

    Łał, to brzmi bardzo miło :) Mam nadzieję że UKS się odwoła, a NSA
    potwierdzi wyrok WSA i będzie posprzątane...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 35. Data: 2011-03-18 22:29:12
    Od: "Rollfin" <jnkostek@WYTNIJ_TOgmail.com>

    No to masz bracie pecha a jak trafiłeś na firmę The X-MEN to już totalnie masz wtopę.
    Właściciel Pan Artur Figlewicz totalnie nie prowadzi żadnej ewidencji, wystawia
    faktury których potem nie księguje. Podczas kontroli składa fałszywe zeznania jakoby
    nie brał pieniedzy i nie wykonywał żadnych usług.... uważajcie na tego biznesmena,
    pomimo kilku toczących się spraw przeciw niemu podobno ma sie świetnie i na dodatek
    bezczelnie lansuje sie w internecie, www.nerosciento.pl tam zobaczysz jak sie bawi za
    cudze pieniądze, ciekawe że użędu nie interesuje skąd bierze na to środki.

  • 36. Data: 2011-03-19 00:08:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rollfin" <jnkostek@WYTNIJ_TOgmail.com> napisał w wiadomości

    >pieniądze, ciekawe że użędu nie interesuje skąd bierze na to środki.

    Hcieliscie prezydęta, to macie.
    Teraz tylko mozecie pozostac w bulu i nadzieji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 37. Data: 2011-03-22 12:14:22
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 18 Mar 2011 22:29:12 +0000 (UTC), Rollfin napisał(a):

    > Właściciel Pan Artur Figlewicz[...]
    > www.nerosciento.pl

    Popraw adres, bo takiej stronki nie ma ;)
    Ale jest za to: http://www.neroseicento.pl

    To ten koleś śpiący w seicento na materacu:
    http://www.neroseicento.pl/islandia/index.php
    ??
    heheheh :)