eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiLikwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia › Re: Likwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia
  • Data: 2006-03-23 10:00:14
    Temat: Re: Likwidacja nie zaewidencjonowanego wyposażenia
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <g...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dvtmfj$rdd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Harnaś" <k...@p...onet.pl> napisał
    > w
    > wiadomości news:bqr1225fgsi2ds4kei9889gnaiehlupelo@4ax.com...
    >> Witam
    >>
    >> Jak podejść do takiej sytuacji:
    >> Kupiłem kiedyś pendrive - wartość poniżej 200zł netto, wpisałem w
    >> koszty bez ewidencjonowania jako wyposażenie.
    >> Pendrive się zepsuł po gwarancji -> do kosza.
    >> Czy powinienem sobie jakiś protokół napisać i dołączyć do faktury,
    >> żeby przy likwidacji działalności nikt mi nie kazał VATu odprowadzać
    >> od nieistniejącego wyposażenia?
    >> A może w praktyce takimi drobiazgami nie powinienem się przejmować?
    >>
    >> --
    >> Harnaś
    >

    Istniejące w ustawie kwotowe granice dotyczące wymogu zaliczania bądź nie
    czegoś do EW lub EST porządkują jakoś rzeczowy majątek przedsiębiorcy na
    niskocenne składniki tego majątku i te "wazniejsze". Z tego potem wynikają
    dla nas różne historie np. przy likwidacji dg. Jeżeli więc likwidujesz dg i
    robisz dla tego celu remanent likwidacyjny to nie umieszczasz w nim
    składników, które zlikwidowałeś w trakcie dg (bo niby skąd). W EW też tego
    składnika nie masz, bo go tam nie wpisywałeś - więc o co chodzi?
    Takie jest moje zdanie.
    Pozdrawiam, Graszka.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1