  • 21. Data: 2003-09-10 20:38:08
    Temat: Re: Lo boze mój... nowy platnik
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > A co to jest KP? Ale nazwisko i dowód by ci przyjęło.

    chodzi o cudzoziemcow ktorzy nie maja nipu, pesla i zamiast dowodu maja
    czasami Karte Pobytu (KP) np. czasowa

    i problem byl taki ze program tego nie przyjmowal

    vladi

  • 22. Data: 2003-09-10 20:38:12
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > program mam,ale płatnik jest jeden.No to temu nowemu też nie przeszkadza
    10
    > płatników,tylko trochę czasu to trwa-przerwę na kawę i papierosa lub
    > śniadanko prokom Ci zafundował za darmo.

    Dzięki mu wielkie za to. Jednak wolałbym, żeby nowe usprawniało prace a nie
    spowalniało. A śniadanie zjem kiedy będę chciał :-)
    Poza tym dla jednego płatnika czy nawet 10 to nie jest różnica. Ja ich
    rozliczam trochę więcej. A kilka minut na jednym płatniku to dla mnie tych
    minut duuużo.

    > Raz się utworzą i będa sobie leżały.Nie każdy ma tylu płatników i programy
    > kadrowe.Zwróć na to uwagę.

    Patrzyłem i pod tym kątem. To przeciez mógłbym wybrać czy chcę z tego
    korzystać czy nie. Kolejne usprawnienie, które wg mnie spowolni pracę, no
    chyba, że po jakimś czasie go rozszyfruje i może się okaże przydatne :-)

    > w01 akutat nie robiłem,bo miałem w starym,więc ten problem mnie
    ominął.Jeśli
    > zaś chodzi o ulicę to pewnie ulica o nazwie "enter" wystarczy lub może
    jakaś
    > mała kropeczka lub inny przecinek-:)) W wioskach to się KRUS płaci-:)))

    Tylko jak te biedne urzędy gmin mają przejść na KRUS? Jak szkoły wiejskie?
    Sklepy. Widzisz, że można by trochę ZUS-ów znaleźć na wioskach.
    A o enterze pomyśleli. O spacji też. Nic to nie daje. W jednym ZUS kazali mi
    wpisać znak minus, a w drugim nazwę miejscowości, z tym, że ci od kropki
    powiedzieli, że nazwy miejscowości nie wolno a ci od miesjcowości, że kropka
    wywali błąd :)

    --
    PawełJ

  • 23. Data: 2003-09-10 20:39:57
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > jakos mi nie przyjmowalo nazwiska i karty pobytu KP :(
    A co to jest KP? Ale nazwisko i dowód by ci przyjęło. A takich przypadkach
    pisałem bo z takimi miałem styczność

    --
    PawełJ

  • 24. Data: 2003-09-11 07:15:42
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    > Wg ZUS w starej wersji nie na każdej stronie był drukowany ten kod. Po
    > prostu to jest sposób kodowania danych, który ułatwia ZUsowi odczytanie
    > informacji. Ale ma ograniczoną pojemność i czasami go braknie. wtedy się
    nie
    > pojawia
    W starej wersji na każdej kartce RCX był drukowany kod, a nie jak w nowej
    wybiórczo "czarny duży prostokąt"

    Z.C.

  • 25. Data: 2004-04-14 12:04:08
    Od: thaniel<t...@d...com>

    Na szczescie w rejestrach mozna wydluzyc okres waznosci hasla ufff

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 26. Data: 2004-04-14 13:54:34
    Od: "Matti" <u...@f...onet.pl>

    Użytkownik "thaniel" <t...@d...com> napisał w wiadomości

    > Na szczescie w rejestrach mozna wydluzyc okres waznosci hasla ufff

    A mozna wiedziec gdzie i jak? :))

    pozdrawiam,
    Matti

  • 27. Data: 2004-04-14 21:09:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 14. kwietnia 2004 14:04 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane thaniel:

    > Na szczescie w rejestrach mozna wydluzyc okres waznosci hasla ufff

    O w morde... Nie mów głośno, bo cofną tą funkcję i znów trzeba będzie co dwa
    tygodnie zmieniać hasło. Moi klienci już nie wiedzą gdzie te hasła
    zapisywać i pierdoli się wszystko na potęgę. A wg ZUS-u (Prokomu w
    zasadzie) ta funkcja jest nielegalna i zmiana długości ważności hasła łamie
    prawo. Więc jak się dowiedzą, że wiemy że to można zmieniać, to usuną tę
    opcję :(

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 28. Data: 2004-04-15 07:05:33
    Od: thaniel<t...@d...com>

    > Użytkownik "thaniel" napisał w wiadomości

    > A mozna wiedziec gdzie i jak? :))
    >
    > pozdrawiam,
    > Matti

    Prosze bardzo
    wchodzisz w rejestry

    HKEY_LOCAL_MACHINE
    dalej
    SOFTWARE
    dalej
    PROKOM Software SA
    dalej
    Płatnik
    dalej
    6.02.001
    dalej
    Parametry

    i tu w prawym okienku zmieniasz Limithasla z 30 na ile chcesz

    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info