    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Małżonkowie na jednym wpisie a aktualizacja EDG
    Date: Wed, 8 Dec 2004 12:06:18 +0100

    Użytkownik "Faust" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cp44fp$5al$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Oczywiście, że należy punkt po punkcie, choć w praktyce są rózne sposoby.
    > 1. Jeżeli tych punktów jest mało, to wymienia się je w umowie spółki.
    > 2. Jeżeli dużo, to w umowie określa się ogólną wartość, a wycena stanowi
    > załącznik do umowy.
    > 3. Jeżeli sprawa dotyczy "przekształcenia jednoosobowej DG" to wpisuje się
    > do umowy klauzulę o ogólnej wartości według stanu księgowego na dzień ....
    > Prawidłowość wyceny regulują przepisy o podatku dochodowym.

    < ... >

    > Może jednak najlepiej zwrócić się do najbliższego doradcy lub księgowego i
    > za niewielką opłatą rozwiązać problem łatwo i skutecznie.

    Dzięki za przybliżenie mnie do tematu. Co do ostatniej sugestii to owszem -
    byłoby pewnie prościej komus to zlecić. Kwestia tylko rzetelności
    zleceniobiorcy, bo miasto duże i różnych biur i doradców sporo, ale kto jest
    kto to się okazuje najczęściej, gdy już są problemy. Natomiast biura, które
    mi poradzono nie mają obecnie wolnych "mocy przerobowych", więc nadal
    szukam. Swoją drogą wychodzę z założenia, że nawet jeśli zdecyduję się
    zlecić komuś sprawę, to lepiej się również samemu we wszystkim jako tako
    orientować.
    Pozdrawiam, Graszka.