    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: NIP UE a usługi niematerialne
    Date: Tue, 21 Nov 2006 10:57:24 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 23:14:06 +0100, Adam napisał(a):
    > W związku z czym mam kilka pytań, na które prosiłbym Szanownych
    > grupowiczów o odpowiedź:
    > - czy nikt się nie doczepi jeśli złoże VAT-R UE (a z tego co wiem trzeba
    > to robić max 14 dni przed planowaną transakcją wewnątrz wspólnotową)
    > i zaznaczę np. nabycie towarów.

    Jak składałem podanie o NIP UE, to pani u której składałem twierdziła że
    mogę już następnego dnia zrobić zakupy.

    > - jak rozumiem, "posiadanie NIP UE" wiąże się z kwartalnymi raportami
    > jak będę wpisywać "obrót" 0 (na razie nie planuje sprzedaży/nabywania
    > towarów wewnątrzwspólnotowo - działam tylko w usługach) to się US nie
    > zainteresuje po co mi ten NIP UE?

    A tu pani przeprowadzająca kontrolę stwierdziła, że te kwartalne zeznania
    obejmują tylko zakup towarów - i jeśli na kwartalnym zeznaniu miałoby być
    0, to nie trzeba go składać.

    Tyle, że nie wiem czy można uznać to za pewnik - w końcu taka informacja nie
    jest pewnie wiążąca...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944