  • Data: 2004-04-03 17:59:28
    Temat: Re: NIP UE i inne watpliwosci...
    Od: "daryusz" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BaLab <b...@p...com> napisał:

    [...]

    > Ciarki mi przechodzą po grzbiecie... Który to artykuł?

    [...]

    Wydaje mi się, że chodzi o art.23 ust.5-6.

    A jak już tu jestem to może ktoś wie czym różni się sprzedaż wysyłkowa z
    terytorium kraju od wewnątrzwspólnotowej dostawy?
    Czy chodzi może o to, że przy sprzedaży wysyłkowej z terytorium kraju nabywca
    towaru nie rozlicza sobie vatu, a przy dostawie rozlicza?

    Pozdrawia, daryusz