    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Na wuj im KRS?
    Date: Wed, 30 Mar 2011 14:06:57 +0200

    W dniu 30.03.2011 13:30, mvoicem pisze:
    > Nie wiem czy tak w ogóle wolno, ale może możesz zapłacić gotówką i
    > szkoła Ci następnie przelewa zwrot wydatku? Ewentualnie - szkoła Ci
    > przelewa gotówkę za którą masz kupić scalaka i kabel?

    na podstawie jakiego dokumentu? Weź pod uwagę, że oni prowadzą Pełną
    Księgowość.
    Możliwe, że da się legalnie tak zrobić nawet, ale po co jakieś dodatkowe
    zamieszanie.

    > Pewnie robią tak dlatego że:
    > - nowa księgowa tak kazała a my z nią nie dyskutujemy bo się nie znamy,

    No właśnie tak się zaciekawiłem po co im to.

    > - chcemy odsiać małe szkoły biorące scalaka i 50m kabla na przelew, na
    > przelew chcemy obsługiwać znacznie większe podmioty.

    No chyba że tak. Aczkolwiek jak na sklep obsługujący detalicznie
    klientów z ulicy kupujących 2 diody (stałem dzisiaj w kolejce za
    gościem, co się nie mógł zdecydować którą diodę kupić, bardziej
    błyszczącą czy matową i chyba z 10 minut kazał se je zaświecać, jakby
    nie mógł kuźwa wziąć obydwu)

    > - bo tak się wydaje profesjonalniej.

    No to profesjonalnie stracili klienta.

    > Wcześniej to była też spółka kapitałowa czy jakaś DG/SC?

    A nie wiem czy teraz jest kapitałowa. Na WWW mają wciąż SC:
    http://www.scalak.zabrze.pl/?dzial=3

    --
    Przemysław Adam Śmiejek