    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nie zaokraglili mnie
    Date: Mon, 2 Oct 2023 17:04:05 +0200
    <uev761$skr$1$cef@news.chmurka.net>
    <uf4e9m$ejg$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <6925156038$20230929002801@squadack.com>
    <uf7404$mv3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <uf92o6$ctu$2$cef@news.chmurka.net>
    <ufe766$npv$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>

    W dniu 2023-10-02 o 12:53, Piotr Gałka pisze:

    > Ale, prawie na pewno, musiałbym mieć ze sobą okulary. W lecie kieszenie
    > mam tylko w spodniach. W jakąkolwiek kieszeń bym nie wsadził to nie
    > będzie wygodne. A zawieszone pod brodą głupio wyglądają i drapią.

    Po co okulary? Ikona aplikacji w telefonie ma wymiar 10x10mm.
    Jak tego nie czytasz, to za chwilę będziesz ślepy całkiem.
    Klikasz w aplikacji okno otwórz skrytkę zdalnie i wyciągasz.
    Chyba, że chciałbyś obsługiwać paczki udostępnione, to wtedy może
    musiałbyś coś więcej pokilkać.

> [...]
    > boku trochę miedzi to tamtędy popłyną dodatkowe elektrony - czyli będzie
    > większy prąd (prawo Ohma znał) a z tego wynika, że R będzie mniejsze a
    > nie większe.

    > Jedyne numerki jakie pamiętam to:
    > - numer telefonu do babci - w dzieciństwie to był jedyny telefon wśród
    > rodziny i nauczyłem się go jak miałem może 10 lat,
    > - numer mojego dowodu książeczkowego,
    > - mój numer klienta w mBanku - to był pierwszy bank internetowy, w
    > którym miałem konto - wszystkie inne banki - muszę znaleźć na karteczce,
    > no chyba, że chcieli email jako ID klienta.

    Kilka starych numerów telefonów i dowodu też pamiętam i wszystkie loginy
    cyfrowe
    do banków i trochę dat.

    > Wielokrotne powtarzanie = zapamiętanie.

    Wypisując kiedyś SADy na maszynie do pisania zapamiętałem
    swój regon co jest dość dziwne, bo ludzie pamiętają zazwyczaj NIP i Pesel.