    From: "ANIOŁ" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nieodpłatne użytkowanie
    Date: Sat, 5 Apr 2003 00:42:32 +0200

    > Moge Ci powiedzieć na przykładzie samochodu (użyczonego). Ten, który
    użycza
    > nie ponosi z tego tytułu żadnych konsekwencji natomiast użyczający
    (podobnie
    > jak w przytoczonym przykładzie o nieruchomości) ustala sobie "teoretyczny
    > czynsz", który stanowi jego przychód.
    > Ustal sobie jakąś kwotę z uwagi na niewielką wartość programu - niewysoką
    > wpisuj do pozostałych przychodów co miesiąc.
    > Agata

    Dziękuję Agatko za odpowiedź.
    Nie wiem czy ty coś pokręciłaś czy ja się pogubiłem.
    Ustalmy nazewnictwo.

    Firma X = użyczający (nieodpłatnie)
    Ja = biorący w użyczenie

    Więc tak - Firma X ustala sobie szacunkowy "czynsz" i wpisuje jako przychód
    (zapłaci podatek) pomimo, że użucza mi za darmo.
    Ja - używam programu za darmo i się cieszę.

    Czy dobrze rozumuję.

    ANIOŁ