    From: "Krzysztof" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Date: Fri, 16 Oct 2009 10:45:50 +0200

    news:4ad82e0c$1@news.home.net.pl...

    > Słowo 'ryczałt' powinno wiele rozjaśnić. :)

    Tyle, że to na mój gust zwykłe sqrwielstwo :)

    I kolejne wątpliwości:
    - jakim cudem urzędnik jest w stanie ustalić, że jakieś tam auto na
    parkingu jest autem służbowym przyjmując, że auto nie jest w żaden sposób
    oznakowane?
    - czy właściciel jednoosobowego DG powinien posiadać dwa odrębne samochody
    (do użytku prywatnego i służbowego), by nie wpadać w tę pułapkę podatkową?
    - dlaczego dopuszcza się takie kuriozum - "kontrolowanie parkingów
    firmowych po godzinach pracy firm lub w weekendy. Gdy samochodu nie będzie,
    organy podatkowe będą uznawać, że w tym czasie używany jest wyłącznie do
    celów prywatnych" Czy organy podatkowe naprawdę mają tak ograniczony tryb
    myślenia, że nie potrafią założyć wyjazdów służbowych także podczas
    weekendów? (serwisy awaryjne, targi, konferencje, szkolenia itp). Czy
    organy podatkowe są w końcu do tego stopnia tępe, by nie mogły przyjąć, że
    brak auta może równie dobrze oznaczać pobyt auta w warsztacie naprawczym?

    Ja pitolę, ale kaszana :-/

    Pzdr
    K.