  • Data: 2008-03-22 13:18:15
    Temat: Re: Nowa DG a zaliczka na podatek dochodowy
    Od: m_kola <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Mar, 11:11, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "m_kola" <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:44d0d845-da03-4c80-a3a4-f23ce6b63a06@
    c65g2000hsa.googlegroups.com...
    > Witam!
    > Nie bardzo mogę znaleźć informację jak wygląda obliczanie zaliczki na
    > podatek dochodowy (zasady ogólne, PKPiR, płatnik VAT) dla nowej
    > działalności gospodarczej. Wcześniej nie prowadziłem a byłem (i jestem
    > wciąż) zatrudniony na umowę o pracę.
    >
    > Nigdzie nia znalazles zapewne dlatego, ze obliczanie dla nowej nie rozni sie
    > niczym od obliczania dla starej od poczatku roku.
    > Spodziewales sie, ze jakiejs imprezy powitalnej z szampanem w US?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Dzieki SDD, już myślałem, ze będzie bibka i Cię zaproszę a tu takie
    rozczarowanie.
    Pisząc o rozpoczęciu działalności miałem na mysli (ok, wiem, ze źle
    się wyraziłem) taką sytuację kiedy w pierwszym miesiącu nie mam
    żadnego przychodu, dochodu ani niczego:)
    Jaką zaliczkę na podatek w takiej sytuacji się płaci? zero?