  • 1. Data: 2007-01-05 21:03:19
    Temat: Nowe uprawnienia kontrolerów US?
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    Nowe uprawnienia kontrolerów US?

    http://www.msp.money.pl/wiadomosci/artykul/71,0,2125
    51.html?p=mf

    O co chodzi dokladnie z tymi czynnosciami pozorowanymi?

    Dzieki,

    latet

  • 2. Data: 2007-01-05 21:15:26
    Temat: Re: Nowe uprawnienia kontrolerów US?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 05-01-2007 o 22:03:19 latet <s...@x...pl> napisał(a):

    > Nowe uprawnienia kontrolerów US?
    >
    > http://www.msp.money.pl/wiadomosci/artykul/71,0,2125
    51.html?p=mf

    > O co chodzi dokladnie z tymi czynnosciami pozorowanymi?

    Nie wiem, przecież do tej pory też mogli zakwestionować umowę o pracę
    zatytułowną UMOWA KOMISU. To chyba kolejny przykład dziennikarstwa
    rzetelnego
    inaczej, jakie ostnimi czasy się praktykuje odnosnie podatków.

    pozdr

  • 3. Data: 2007-01-08 11:03:41
    Temat: Re: Nowe uprawnienia kontrolerĂłw US?
    Od: "seb" <s...@w...pl>

    Przyklad podam ci taki,usluga remontowa vat 7%,czesto podawana zamiast
    "zakup okna" gdzie vat jest 22%

    seba

  • 4. Data: 2007-01-08 11:10:36
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 08-01-2007 o 12:03:41 seb <s...@w...pl> napisał(a):

    > Przyklad podam ci taki,usluga remontowa vat 7%,czesto podawana zamiast
    > "zakup okna" gdzie vat jest 22%

    A co, teraz niby nie mogli stwierdzić że podałeś złe PKWiU?

    pozdr