eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNowy platnik - RMUA wydruk w kolejnosci alfabetycznej › Re: Nowy platnik - RMUA wydruk w kolejnosci alfabetycznej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy platnik - RMUA wydruk w kolejnosci alfabetycznej
    Date: Sun, 30 Nov 2003 20:19:50 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <bqdftk$bmo$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bq1lh2$meu$1@nemesis.news.tpi.pl> <bq4c7u$d9i$1@news.onet.pl>
    <bq81e4$a9k$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pi127.torun.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1070220021 11992 217.97.60.127 (30 Nov 2003 19:20:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Nov 2003 19:20:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.4) Gecko/20030624
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <bq81e4$a9k$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:98279
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik PawełJ napisał:
    > A czy czasem nie pomoże:
    > 1). wgranie poprawki
    > 2) przed wydrukowaniem poukładanie w koleności alfabetycznej na dokumencie?

    No własnie - a jak poukładac alfabertycznie na dokumencie żeby płatnik
    to alfabetycznie drukował?

    W ogóle co to znaczy "poukładac alfabetycznie na dokumencie"?

    Bo koleżanka ma 250 (dwustu pięćdziesięcu) pracowników którzy na rca
    drukują sie w kolejności "random". Problem jest jak drukarka nie wydoli
    (a często nie wydala bo płatnik puszcza wszystykie rca w jednym pakiecie
    i mimo rozszerzenia pamięci w druklarce do 128 mb czasme cos się
    chrzani). Wtedy żeby wydrukowac brakująca deklarację trzeba robic
    eliminację pracownik po pracowniku.

    Jak dotąd daje się ułozyć pracowników alfabetycznie w programnie, ale na
    kolejnośc wydruku nie ma to wpływu.
    Poprawna nic nie pomogła.

    Znasz jakies czary? Bo ani ichni informatyk ani "pomoc" płatnikowa
    sposobu na to nie zna...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1