    From: "WAM" <n...@n...nomail.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy platnik - RMUA wydruk w kolejnosci alfabetycznej
    Date: Mon, 1 Dec 2003 11:18:01 +0100
    Sender: d...@o...pl@ns.opera.szczecin.pl

    "Maddy" napisał

    > W czym może pomóc fakt że w danym dokumencie kolejnośc jest zawsze ta
    > sama jeżeli nie wydrukują się 4 kartki z prawie 90 i teraz trzeba
    > znaleźc które to kartki?
    Specjalnie zostawilem calosc dot. drukarki - nie bylo tam mowy o tym
    ze te kartki ktore sie nie drukuja to sa losowe ze srodka :) wiec
    zinterpretowalem
    ze drukarka drukuje czesc z calej partii dokumentow i potem pada (wowczas
    wiadomo ile kartek wyszlo i mozna drukowac te nastepne),
    a nie ze drukuje co ktoras kartke :)

    WAM

    --
    www.nadmorze.pl