  • 1. Data: 2003-11-26 07:41:33
    Temat: Nowy platnik - RMUA wydruk w kolejnosci alfabetycznej
    Od: "zikom" <S...@w...pl>

    Jak w nowym platniku wydrukowac RMUA w kolejnosci alfabetycznej.

  • 2. Data: 2003-11-27 07:39:58
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Użytkownik "zikom" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w nowym platniku wydrukowac RMUA w kolejnosci alfabetycznej.

    ejjjjjj no na to odpowie Ci 0-801-346 002 wew.3 (koszt połączenia
    miejscowego) ....... zadaj to pytanie ... lub zostaw uwagę doradcy z
    wyższego poziomu :))))))))))))))))
    jest już do dzisiaj ponad 9500 (słownie: dziewięć tysięcy pięćset) uwag do
    pieprzonego Płatnika 5 ..... :))

    ze mną to już jakąś ankietę przeprowadzali .. na temat nowego Płatnika .....
    ale mogłem tylko trzy uwagi powiedzieć ......
    i powiedziałem :))))))))))

    pozdrawiam
    fart

    ahaaaaaaaaa ....... kurdelebele :))

  • 3. Data: 2003-11-27 08:21:12
    Od: "WAM" <n...@n...nomail.com.pl>

    "zikom" napisał

    > Jak w nowym platniku wydrukowac RMUA w kolejnosci alfabetycznej.
    Nowy platnik drukuje w kolejnosci wprowadzenia danych :(
    Jedynie podglad w tabelce mozna sortowac ale wplywu na druk
    to nie ma zadnego :(

    WAM

    --
    www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2003-11-28 17:42:13
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    A czy czasem nie pomoże:
    1). wgranie poprawki
    2) przed wydrukowaniem poukładanie w koleności alfabetycznej na dokumencie?

    --
    PawełJ

  • 5. Data: 2003-11-30 19:19:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik PawełJ napisał:
    > A czy czasem nie pomoże:
    > 1). wgranie poprawki
    > 2) przed wydrukowaniem poukładanie w koleności alfabetycznej na dokumencie?

    No własnie - a jak poukładac alfabertycznie na dokumencie żeby płatnik
    to alfabetycznie drukował?

    W ogóle co to znaczy "poukładac alfabetycznie na dokumencie"?

    Bo koleżanka ma 250 (dwustu pięćdziesięcu) pracowników którzy na rca
    drukują sie w kolejności "random". Problem jest jak drukarka nie wydoli
    (a często nie wydala bo płatnik puszcza wszystykie rca w jednym pakiecie
    i mimo rozszerzenia pamięci w druklarce do 128 mb czasme cos się
    chrzani). Wtedy żeby wydrukowac brakująca deklarację trzeba robic
    eliminację pracownik po pracowniku.

    Jak dotąd daje się ułozyć pracowników alfabetycznie w programnie, ale na
    kolejnośc wydruku nie ma to wpływu.
    Poprawna nic nie pomogła.

    Znasz jakies czary? Bo ani ichni informatyk ani "pomoc" płatnikowa
    sposobu na to nie zna...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-11-30 19:49:25
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > W ogóle co to znaczy "poukładac alfabetycznie na dokumencie"?
    A wogóle to chodziło mi o to, żeby na rca poukładać alfabetycznie, czyli
    kliknąć na napis "nazwisko" i wtedy zapisać.

    > Znasz jakies czary? Bo ani ichni informatyk ani "pomoc" płatnikowa
    > sposobu na to nie zna...
    Nie znam na to żadnych czarów. Próbowałem jedynie na dwoch instalacjach
    płatnika i się udało. A zrobiłem właśnie to co napisałem, czyli wgrałem nową
    wersję i poukładałem na dokumencie klikając na nazwisku.
    A może problemem jest to, że poprawka się nie wgrała? bo wg speców z prokoma
    nie zawsze się wgrywa....

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2003-12-01 07:58:41
    Od: "WAM" <n...@n...nomail.com.pl>

    "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał

    > A czy czasem nie pomoże:
    > 1). wgranie poprawki
    Aktualna poprawka nie pomaga w tym problemie.
    Poza tym na jednym z kompow mi sie nie instaluje (wyklada sie :D )

    > 2) przed wydrukowaniem poukładanie w koleności alfabetycznej na
    dokumencie?
    sortowanie w dokumencie nie ma wplywu na kolejnosc na wydruku :(

    WAM

    --
    www.nadmorze.pl

  • 8. Data: 2003-12-01 08:00:25
    Od: "WAM" <n...@n...nomail.com.pl>

> [...]
    > i mimo rozszerzenia pamięci w druklarce do 128 mb czasme cos się
    > chrzani). Wtedy żeby wydrukowac brakująca deklarację trzeba robic
    Jestes pewien? U mnie drukuje w kolejnosci, ktora wyglada na RANDOM,
    ale naprawde to jest to pewna *stala* kolejnosc w danym dokumencie,
    fakt ze nie jest alfabetyczna, ale jest *stala*.

    > Znasz jakies czary? Bo ani ichni informatyk ani "pomoc" płatnikowa
    > sposobu na to nie zna...
    ZTCW Pro#$% pracuje nad poprawka ktora ma umozliwic sortowanie.

    WAM

    --
    www.nadmorze.pl

  • 9. Data: 2003-12-01 08:14:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik WAM napisał:

    > Jestes pewien? U mnie drukuje w kolejnosci, ktora wyglada na RANDOM,
    > ale naprawde to jest to pewna *stala* kolejnosc w danym dokumencie,
    > fakt ze nie jest alfabetyczna, ale jest *stala*.

    Czytac to nas ale nie my?

    W czym może pomóc fakt że w danym dokumencie kolejnośc jest zawsze ta
    sama jeżeli nie wydrukują się 4 kartki z prawie 90 i teraz trzeba
    znaleźc które to kartki?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 10. Data: 2003-12-01 10:18:01
    Od: "WAM" <n...@n...nomail.com.pl>

    "Maddy" napisał

    > W czym może pomóc fakt że w danym dokumencie kolejnośc jest zawsze ta
    > sama jeżeli nie wydrukują się 4 kartki z prawie 90 i teraz trzeba
    > znaleźc które to kartki?
    Specjalnie zostawilem calosc dot. drukarki - nie bylo tam mowy o tym
    ze te kartki ktore sie nie drukuja to sa losowe ze srodka :) wiec
    zinterpretowalem
    ze drukarka drukuje czesc z calej partii dokumentow i potem pada (wowczas
    wiadomo ile kartek wyszlo i mozna drukowac te nastepne),
    a nie ze drukuje co ktoras kartke :)

    WAM

    --
    www.nadmorze.pl