    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: O ile dni mozna sie bezkarnie spoznic z ZUS?
    Date: Sun, 2 Jul 2006 19:46:44 +0000 (UTC)

    Dnia 02.07.2006 witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał/a:

    > tak.
    > nie wiem jak tam z ubezpieczeniem zdrowotnym
    > Na moje szczescie nie musze sie juz tym martwic

    To może się nie wypowiadaj o czymś, o czym nie wiesz i czym nie musisz się
    już martwić? Bo widzę, że lubisz strzępić z tego USA klawiaturę na
    niemal każdy temat na przeróżnych grupach dyskusyjnych.

    A do rozpoczynającego wątek: ja testowałem ok 20 dni spóźnienia. Nawet wezwania
    nie przysłali. Przy czym dotyczy to składek za siebie, bo niestety składki
    za pracowników to inna kwestia. No i to, co pisze Witek (chociaż sam nie
    wie o czym pisze, bo nie musi się już tym martwić...) - jeśli masz
    wykupione ubezpieczenie chorobowe (dobrowolne), to jeśli nie zapłacisz na
    czas, to ubezpieczenie zostaje wstrzymane! I wznowione dopiero na Twój
    wniosek. To taka sztuczka do dymania przez ten kraj jego własnych obywateli.
    --
    Samotnik