  • 11. Data: 2006-07-03 08:20:26
    Temat: Re: O ile dni mozna sie bezkarnie spoznic z ZUS?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > A co się stanie z moim leczeniem jeżeli się spóźnię o jeden dzień?

    Teoretycznie tracisz prawo do bezplatnej sluzby zdrowia
    na zasadach obowiazujacych wczesniej.

    Neko

  • 12. Data: 2006-07-03 08:35:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.07.2006 Neko <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Teoretycznie tracisz prawo do bezplatnej sluzby zdrowia
    > na zasadach obowiazujacych wczesniej.

    Dlaczego tak uważasz? Mnie i wszystkim moim znajomym zdarzają się nieraz
    poślizgi w płaceniu ZUSu i mimo upływu lat nadal leczymy się w publicznej
    służbie zdrowia bez problemów. Gorzej natomiast ze świadczeniami
    chorobowymi.
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2006-07-03 08:57:51
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 03-07-2006 o 10:20:26 Neko <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał:

    > U?ytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisa?

    > Teoretycznie tracisz prawo do bezplatnej sluzby zdrowia
    > na zasadach obowiazujacych wczesniej.
    >
    > Neko

    Chyba nie tracisz, gdyz jest to ubezpieczenie obowiązkowe -
    czyli podlegasz obowiązkowo natomiast jeśli nie płacisz to zalegasz zamiast
    tracić.

  • 14. Data: 2006-07-03 09:33:50
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał

    > Chyba nie tracisz, gdyz jest to ubezpieczenie obowiązkowe -
    > czyli podlegasz obowiązkowo natomiast jeśli nie płacisz to zalegasz
    > zamiast
    > tracić.

    Mnie w zusie informowali, ze trace.

    Ale nie sprawdzam tego dalej, bo mam w nosie
    ZUS, ktoremu daje gora 10 lat na przetrwanie...

    I oby jak najszybciej ta zlodziejska instutucja
    obrocila sie w pyl...

    Neko

  • 15. Data: 2006-07-03 09:34:41
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał

    > Dlaczego tak uważasz?

    Bo tak mi gadali w tej porabanej instytucji...
    Ale mniejsza z tym...

    Neko