  • 1. Data: 2006-07-02 14:58:25
    Temat: zaginiety NIP
    Od: "xemi" <b...@s...pl>

    Witam.
    Spotkala mnie taka nieprzyjemna sytuacja, ze zaginal moj numer NIP:/
    potrzebuje go na jutro rano, a nie mam pojecia co sie z nim stalo.
    Przeszukalem caly dom, znalazlem tone innych papierow, ale NIPu nigdzie nie
    widac!
    Nadano mi go z 5 lat temu i praktycznie od tego czasu byl mi nie potrzebny. Az
    do dzis. Czy jest jakas szansa zebym mogl go jutro rano odzyskac?! Dodam ze
    moja osobista wizyta w US takze nie bedzie mozliwa:/

  • 2. Data: 2006-07-02 15:31:07
    Temat: Re: zaginiety NIP
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "xemi" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze
    > moja osobista wizyta w US takze nie bedzie mozliwa:/

    Jak mi zaginął NIP, to musiałam wypełniać druk w US w 2 egzemplarzach i
    dopiero po paru dniach dostałam 1 z tych egzeplarzy poświadczony o zgodności
    wpisanegto numeru NIP. I zapłaciłam zdaje sie za tą przyjemność 25 zł.

  • 3. Data: 2006-07-02 15:51:05
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    xemi wrote:
> [...]
    > do dzis. Czy jest jakas szansa zebym mogl go jutro rano odzyskac?! Dodam ze
    > moja osobista wizyta w US takze nie bedzie mozliwa:/

    Na żadnej fakturze, zwolnieniu lekarskim, podatków z poprzednich lat go
    nie wpisywałeś?

  • 4. Data: 2006-07-02 19:27:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a b...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > potrzebny. Az do dzis. Czy jest jakas szansa zebym mogl go jutro rano
    > odzyskac?! Dodam ze moja osobista wizyta w US takze nie bedzie

    jezeli gdzies pracowałes to twój pracodawca powinien miec gdzies w aktach.

    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac
    'wali' i mam ja gdzies" MikeXex