  • 1. Data: 2005-02-01 12:24:22
    Temat: OC z działalności gospodarczej
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Witam

    Zzy ktoś się orientuje, jakie są stawki ubezpieczenia działalności
    gospodarczej polegajaej na usługowym prowadzeniu ksiąg rachunkowych?
    A przy okzacji,czy osoba rozliczająca wyłącznie KPiR również ma obowiazek
    zawarcia takiego ubezpieczenia?

    Z góry dziękuję za info.

    Pozdrawiam
    monika

  • 2. Data: 2005-02-01 13:24:21
    Temat: Re: OC z działalności gospodarczej
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Kalina" <d...@s...pl .invalid>
    napisał w wiadomości news:ctnvs9$27h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Zzy ktoś się orientuje, jakie są stawki ubezpieczenia działalności
    > gospodarczej polegajaej na usługowym prowadzeniu ksiąg rachunkowych?

    W PZU na minimalne 10K Euro było cos około 750 pln.
    Kiedyś sprawdzałem pozostałe oferty, ale okazało się, że inne firmy są
    kilkakrotnie droższe, mimo, iż zakres ubezpieczenia jest oparty na ustawie.
    :-)

    > A przy okzacji,czy osoba rozliczająca wyłącznie KPiR również ma obowiazek
    > zawarcia takiego ubezpieczenia?
    NIE

    Pozdrawiam
    Łukasz Kaliński